Největší problém? Mám strach

by - listopadu 07, 2015

Když jsem studovala, představovala jsem si jaké to bude, až školu dodělám. Že si dozajista najdu skvělou práci,  budeme s přítelem bydlet spolu a  budeme si ten život užívat. Ovšem, co si budeme nalhávat. Byla jsem hloupá naivka.

Dva roky od státnic uplynuly jako voda a  já mám občas pocit, že jsem se  zasekla na jednom místě, že jsme za tu dobu nebyla schopná nic vytvořit, někam se posunout. A mám pocit, že  s tím nejsem schopná nic udělat, že už to tak bude napořád, že nebudu schopná se svým životem nic  udělat.

Největší problém, je že se bojím. Bojím se dělat, to co mě baví, protože mám strach, že  se to nepodaří, bojím se odmítnutí a že to pak  bude ještě horší, protože přijdu o svoje sny a budu si připadáš ještě víc neužitečná.

Vždycky, když se k něčemu odhodlám, tak stačí sebemenší  neúspěch a nechám toho. Všechno si beru strašně osobně a nedokážu se nad to povznést a absolutně nevím, co s tím mám dělat.

A i když  to není hezký, tak strašně závidím těm, kteří si jdou za tím, co chtějí a jakýkoliv neúspěch prostě berou jen jako malou překážku, ale rozhodně ne nic, co by je mohlo zastavit,


You May Also Like

5 komentářů

  1. Takové chvilky také občas mám, hlavně s tím, že se do něčeho pustím, přijde první neúspěch a já to hned vzdávám. Jsem hodně netrpělivá a chci vše hned, i když vím, že to tak nefunguje. Že si za tím prostě musím jít. Doufám, že si najdeš to své a nebudeš to vzdávat! :) Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevíš, jak ti rozumím.. mám úplně ty stejné pocity a moc sama nevím, jak s tím bojovat.. Každopádně ti přeju, aby jsi překonala strach a šla si za svými sny! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ne každý je průbojný rváč, který si jde za svými sny a neohlíží se na ostatní! Já mám třeba pocit, že jsi toho dokázala hodně! Víš, už jen to, že jsi se odvážila odjet žít někam jinam, určitě sis zlepšila angličtinu, poznala jsi jinou kulturu a nové lidi. Jsi bohatší o zkušenosti, které mnozí lidé nikdy nezískají. Neustále objevuješ nová místa, cestuješ a stále fotíš :) Myslím, že máš být na co hrdá! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám to velice podobně. Ráda bych ti poradila, ale sama bych potřebovala poradit. Hlavní ale je, nevzdávat se a snažit se dál. Třeba se to jednou povede. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takové chvilky máme občas každý. Taky mi někdy přijde, že jsem vlastně nikam nepokročila, nic pořádně nedělám a tak, ale nakonec stačí si jen zrekapitulovat to, co člověk MÁ teď. Ale jak říká můj taťka "člověk musí mít furt málo a furt musí chtít víc".

    OdpovědětVymazat

Instagram