Karen

by - listopadu 16, 2015

Krásné pondělní ráno všem,

Měla jsem pro vás původně nachystaný poslední článek o Amsterdamu, ale rozhodla jsem se ho ještě jednou předělat, tak bude příště.

Místo toho mám pro vás dneska fotky s Karen. Byla jsem z nich ze začátku hrozně nadšená, ale protože mi je slečna  projela nějakým "supr čupr" filtrem, tak mě pak přešla chuť je vůbec někde ukazovat. Nakonec jsme to v klidu vyřešily a já mám konečně chuť vám pár fotek ukázat. Nafotili jsme tři série a tady je ukázka z té poslední :)

A jen takovou malou radu. Pokud máte focení formou TFP, vyhněte se tomu, že budete fotografovi prznit fotky " vaší" úpravou, pokud vám  dopředu neřekl, že mu je  fuk. Protože tím ho akorát s prominutím naserete a navíc znehodnocujete jeho práci.








You May Also Like

3 komentářů

  1. Nechápu, že zrovna tvé fotky by někdo potřeboval dál upravovat, jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky !! Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  3. První se mi moc nelíbí, ale ta druhá je naopak úplně kouzelná. Mám takové fotky ráda mají zvláštní kouzlo :)

    OdpovědětVymazat