Bookworm aneb na co chystám

by - listopadu 08, 2015

Když jsem po sobě včera večer znovu četla článek, tak jsem si připadala jak ta největší fňukna a bylo mi až hanba. Přemýšlela jsem o tom, že ho smažu, ale nakonec díky vaším milým komentářům jsem se ho tam rozhodla nechat. Protože, i když jsou to drobnost, tak jsem se díky vám cítila líp. Takže tím vám moc děkuji!

A dneska mám pro vás pár tipů na knížky. Na které se teprve chystám.

V posledních týdnech jsem neměla čas na nic a navíc jsem nemehlo a rozbila si  displej u Kindlu, takže čtení šlo bohužel úplně stranou, ale  před pár dny jsem si konečně displej vyměnila a můžu se do toho zase vesele pustit.

Co na mě  v Kindlu momentálně čeká :

Zoe Sugg
1 . Girl Online : On Tour

Znáte nejúspěšnější britskou youtuberku Zoellu?

George R.R. Martin
2. Střet králů
3. Bouře mečů
4. Hostina pro vrány

Myslím, že většina z nás Hru o trůny zná. Já jsem se k ní  bohužel dostala dost pozdě, ale teď si to náležitě užívám.


Cassandra Claire - PŘEČTENO
5. Pekelné stroje - Mechanický anděl
6. Pekelné stroje - Mechanický princ
7. Pekelné stroje - Mechanická princezna

Když jsem začala číst sérii Nástroje smrti, bylo to jako droga a já všech 6 dílů přečetla asi za měsíc. Takže už se těším až se pustím do další série. Která se odehrává v čase před Nástroji smrti.



A  i když v posledních letech používám spíš čtečku, tak jsem nezanevřela ani na klasické knihy.

Kierre Cass
8. The Heir
9. Hapilly ever After

O těchto dvou knížkách už jsem vám před nějakou  psala, ale bohužel jsem se k nim ještě nedostala. Předchozí díly z této série  vám ale můžu jen doporučit!

Marissa Mayer
10. Winter

Knížky ze série Měsíční kroniky miluju, takže se hrozně těším až si Wnter přečtu. Vychází 10.11 a já už teď netrpělivě vyhlížím pošťáka!



Ruth Ware
In a dark, dark wood

K téhle knížce jsem se dostala úplnou náhodou. Reese Witherspoon ji doporučovala na instagramu, takže jem se rozhodla, že ji zkusím :)


Budu ráda, když mi napíšete jestli vás nějaká z knížek zaujala, nebo jste ji  četli. A stejně tak když  mi  řeknete na co se chystáte vy, nebo co doporučujete :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. Hru o trůny jsem četla, ale musím upřímně říct, že jsem nebyla tak nadšená, jak jsem čekala, že budu. V tomto případě je seriál možná o něco poutavější, než knižní předloha. Nevadí mi tlusté knížky, to spíš naopak. Ale když jsou tlusté účelně. Tady mi kolikrát přišlo, že Martin až zbytečně natahuje a vyplňuje spíš cukrovou vatou než plnohodnotným dějem... :)
    O tom, že Casadra Clare napsala další sérii jsem vůbec nevěděla :-o Na to se musím podívat, protože i mně se předchozí Nástroje smrti hrozně líbily, i když taky měly slabší místa a zhltla jsem je během chvíle.
    A to samé platí o čekání na další díl Měsíčních kronik. Ty jsem si přečetla díky tvému článku (za což děkuju) a byla nadšená!!
    Mrknu i na další tituly, díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat