Amsterdam - Sex muzeum

by - listopadu 01, 2015

Mám pro vás dnes druhý článek o Amsterdamu, nebo vlastně v pořadí už třetí. Ale na tom nesejde.

Poté, co nás odradila fronta u domů Anny Frankové, jsme se rozhodli jít se podívat do Sex muzea, přeci jenom  trochu kultury neuškodí .Musím říct, že  i když nejsem žádný puritán., kolikrát jsem nestačila valit oči. 
Hned po Sex muzeu  následovala prohlídka x  sex shopů. Přiznám se, že u nás jsem vsSex shopu nikdy nebyla protože jsem se hrozně styděla. Ale tady měli fakt super věci!!:)

A jako poslední zážitek dne byl strip bar, kde většina z nás nikdy nebyla, tak proč se tam nejít podívat. Přiznám se, že jsem měla docela zkreslené představy z amerických filmů jak takový strip bar vypadá.  Hlava na hlavě a všude především Indové, kteří se nemačkali jen na tanečnice, ale i na vás. No stačilo.

Tak se aspoň "pokochejte" fotkami.
























You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak toto musí být den, na který jen tak nezapomeneš :D. Některé fotky fotky jsou fakt děsivé :D. Každopádně asi super zážitek :).

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, něco je dokonce až moc zajímavé. Ne, že by mě takové sex muzeum lákalo, ale někdy do nějakého určitě zajdu. CO mě láká trochu víc, je ten strip bar, ale ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nás lákal taky, ale budu spokojená až navštívím takový jak z amerického filmu :D

      Vymazat
  3. podľa mňa úplne nevhodný článok a fotky na blog!

    OdpovědětVymazat