Amsterdam - Madame Tussauds

by - listopadu 03, 2015

A další ze slibovaný článek z Amsterdamu. Tentokrát  fotky  z muzea Madame Tussauds. 
 Byla jsemnadšená, že se tam konečně podívám, protože  to velká většina kolem mě chválila, ale přiznám se, že jsem byla docela dost zklamaná. Neříkám, že se mi nelíbilo nic, ale  zase se tam nenašlo nic, co bych musela nutně ještě někdy vidět. Můžu být ráda, že jsme měli lístky za poloviční cenu, protože dát za ně 20ku asi bych se pak mlátila do hlavy.

A největší frajer byl bezesporu Perníček!


































You May Also Like

4 komentářů

  1. V Madame Tussaud jsem byla v Londýně a úplně mě to nadchnulo

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně ráda bych se sem podívala. V tomto muzeu bylo plno známých a byli nadšení :).
    Pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tam bych se taky někdy chtěla podívat. I když na druhou stranu, když jsem nedávno měli možnost pár figurín na menší výstavě vidět, shodli jsme se s přítelem, že některé vypadají fakt děsivě, jako mrtví a vypreparovaní lidé, když jsou fakt až tak přesní, brr. :D

    OdpovědětVymazat
  4. he, to je sranda! My byli zrovna teď o víkendu v Praze v Grévinu :D A byli jsme nadšení. Některé sochy sice nebyly až tak realistické a neměli jsme tam tolik celosvětově známých tváří, ale hrozně se nám líbilo to provedení, dekorace, možnosti focení, prostředí... to bylo vážně parádní. My byli nadšení ;)

    OdpovědětVymazat

Instagram