All black outfit

by - listopadu 11, 2015

Krásný den všem,

Máte rádi celo černé outfity?

Já je naprosto miluji! Po delší době jsem zase vytáhla  svůj trench coat ze Zary a vzala si na sebe podpatky. Nebýt tragického vzhledu mých vlasů a blbého výrazu, tak bych mohla říct, že jsem z fotkami spokojená:)



 coat,top:Zara / shoes, jeggins: New Look / handbag, necklace: aliexpress








You May Also Like

3 komentářů

  1. Ja celočierne outfity nenosím, no na ostaných mi prídu super, pristane ti to. A tvoje vlasy to aspoň super oživia :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší. Já se černé vyhýbám, z tmavých barev mám neraději tmavě modrou.

    OdpovědětVymazat
  3. Černou nosím často a velmi ráda, takže mně se líbí celočerné outfity :) U tohoto outfitu vypadá ten kabát zvlášť hezky :)

    OdpovědětVymazat

Instagram