Wedding R&G

by - října 20, 2015

Minulý měsíc jsem byla na své první Irsko- Brazilské svatbě a dnes mám pro vás pár fotek. Bohužel nám nevyšlo moc počasí a celý den bylo tak nějak nijak.  Navíc jak už jsme říkala minule, měla jsme z toho hodně smíšené pocity, Byli jsme tam fotografové dva, což jsem si ze začátku říkala, že bude super a já nebudu pod takovým tlakem. No, bohužel to bylo  úplně naopak.

Měla jsem mít na starosti portréty novomanželů, případně fotky s rodinou a hezky jsem si to všechno naplánovala. No  nakonec jsme neměla absolutně prostor, protože druhý fotograf, se mi všude cpal a došel k názoru, ž tam jenom překážím a fotil všechno a když jsem si několikrát vydupala, že chci vyfotit tohle, tak na mě házel ksichty a  na závěr se mi tam stejně  vecpal. Fakt jsem z toho byla dost zklamaná.

No, ponaučení pro příště.








m

You May Also Like

6 komentářů

  1. Hezký fotky, akorát ta třetí odspoda vypadá trochu jako pohřební, jako kdyby ta kytka ležela na rakvi, jak je to černobílý :D Obecně mi tam ta černobílá nějak moc nesedí, svatební fotky by podle mě měly být barevné a živé. Ale proti gustu žádnej dišputát :D A taky nesnáším, když se mi někdo cpe do mojí práce >_<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla trochu pohřební náladu když jsem dělal postproces, takže podle toho to vypadá:D

      Vymazat
  2. Krásné fotky, novomanželé z nich budou mít určitě velkou radost! :) Jen škoda, že ti ten druhý fotograf nedal víc prostoru. Určitě by ses na nich ještě víc "vyřádila". :D
    Můžu se zeptat, jak jsi se dostala k focení svateb?
    Je to můj sen, jednou se tomu chci věnovat.. :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)

      Přiznám se, že trochu jak slepý k houslím:) K první svatbě jsme se dostala jen náhodou, když mě oslovil můj bývalý učitel, že se jeho kámoška vdává jestli bych ji nechtěla vyfotit :) Ale pokud máš známé a víš, že plánují svatbu, tak je oslovit jestli by si třeba nemohla jít na jejich svatbu jako " druhý" fotograf a zkusit si všechno nanečisto :))

      Vymazat
  3. Díky za odpověď! :) ..
    Přesně tohle mě napadlo už před pár měsíci. Ale to bych měla moc velký štěstí. Samozřejmě se od té doby, co mě to napadlo, nikdo nevdával/neženil! :D teda jedna svatba tu byla, mého bráchy, ale šla jsem za svědka a tuhle "pozici" jsem si chtěla náležitě užít. Protože se už nejspíš nenaskytne. :D
    Snad příští rok. :)
    Tak ať se daří v příštích foceních a hlavně, ať ti nikdo nezaclání! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Osobně se mi neskutečně líbí poslední fotka. Taková jednoduchá, nápaditá, vtipná...Jednoduše dokonalá

    OdpovědětVymazat

Instagram