Relax day

by - října 21, 2015

Hezké středeční odpoledne,

Mám pro vás zase po dlouhé době outfit a doufám, že  nebude zase na dlouhou dobu poslední.  V posledních pár týdnech jsem chodila většinou jak šupák a neměla chuť se sebou něco dělat. Ale konečně mám zase chuť se sem tam i namalovat a obléct se tak, abych se za sebe nemusela stydět.

Navíc jsem se dala na šetření. S poslední koupenou košilí ( která je mimochodem skvělá a už se těším až vám ji ukážu ), jsem se rozhodla  nekoupit si nic nového  až do té doby, dokud si nevezmu všechno ze svého šatníku aspoň  jednou na sebe. jsem na sebe vážně zvědavá!

Jdete do toho se mnou?


Příště se můžete těšit na fotky z Amsterdamu a na další fotky z photoshootu s Islou:)





coat, top : River Island / handbag: T K Maxx / shoes: Converse / jeans : Mango / watches: Guess






You May Also Like

3 komentářů

  1. Jdu do toho s tebou a krásné triko!

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky vypadájí super :) a moc se mi líbí cardigan.

    OdpovědětVymazat