Změna je život

by - října 01, 2015

Dneska mě popadlo  hrozné  nutkání něco změnit a většinou nemám pokoj pokud něco neudělám. Tak jsem se do toho pustila.


Jako první v pořadí bylo obarvit si hlavu. Možná  když to přebarvím ještě tak dvakrát, konečně se mi to začne líbit. Vůbec nechápu, co mě to popadlo  za  mód " blondýna", Už abych byla zpátky na své  milované zrzavé barvě a nevypadala jak vyblité zlí. Gábino, příště poslechni, co ti říkají ostatní.

Další věc byla změna vzhledu blogu. Chtěla jsme napsat článek a jak koukám tak koukám a najednou mi začal hrozně vadit. Takže jsem se do toho okamžitě pustila  a tadáá. Momentálně se považuji za technického  génia, protože aniž bych studovala jak šablonu upravit k pohledu svému, jsem to zvládla  úplně sama. Zdůrazňuji ÚPLNĚ! Vážně miluju HTML! A  další  věc, u které jsme se imaginárně poplácávala po rameni  byla, že jsem  před pár dny dokázala  asi  po třech hodinách a na desátý pokus přeinstalovat  nefungující plugin  ve photoshopu.

A na závěr.
Před chvílí jsem skončila s stěhováním nábytku v našem pokoji. Povedlo se mi to sice až na druhý pokus, protože ten první  díky mé  malé představivosti jaksi nevyšel, ale jsem vážně spokojená. Máme tu na jendou mnohem víc místa a tím pádem si budeme moct koupit nějakou krásnou skříňku, noční stolek a  nějaký supr čupr vysoký koberec! Akorát tedy doufám, že až přijde drahouš  k ránu domů z nočního  tahu, že si nebude myslet, že vlezl někam jinam :))

A protože tu dnes máme hroznou kosu a já při uklízení  počítače našla pár hodně starých zimních fotek  a tak jsem si řekla, že se s vámi o ně podělím :)

A dejte mi vědět, jestli se vám nový vzhled líbí!:)








You May Also Like

3 komentářů

  1. Taky mě jednou za čas popadne tohle "inovátorství", ale ze zkušeností vím, že ne vždycky dopadne tak dobře, jako u tebe, takže klobou dolů ;) Taky už delší dobu přemýšlím o změně vzhledu na blogu, protože současný je tam už docela dlouho, jenže nějak pořád není čas. Snad se brzy přemluvím ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Toto nutkání mě také jednou za čas popadle a to se dějí věci :)) Jinak změnu blogu plánuji už dlouho a ne a ne se do toho dostat, no už budu muset!

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotky :) Změnu vzhledu blogu taky plánuji

    OdpovědětVymazat

Instagram