Malé / velké radosti

by - října 15, 2015

Občas jsem materialista  a když není okolo mě  nikdo, kdo by mi udělal radost, tak mám hroznou potřebu utrácet a udělat si ji apsoň sama.   Navíc dělat si radost je potřeba. Je jedno, jestli malou nebo velkou.  Měla by to být prostě nějaká radost.


V poslední době jsem hodně vystresovaná z práce a kolikrát se to tak nahromadí, že mi ujedou nervy kvůli naprosté maličkosti. A já pak ječím, ječím a ječím. V práci všichni tyhle moje stavy milují. Hlavně lidi,  na které hulákám.  Ale nemají mě rozčilovat.

A protože dnešek nezačal zrovna dobře, Tak jsem se rozhodla udělat si po práci radost. Dlouho jsem nad Yankee Candle ohrnovala nad, protože mi to přišlo zbytečně předražené a moc jsem nevěřila tomu, že to opravdu provoní celý pokoj.  Nakonec jsem s rozhodla, že nebudu  zbytečně kritizovat a vyzkouším to. Koupila jsem si aroma lampičku a tři vosky. A nd potom, co jsem si dala  odpolední dřímku jsem si jeden vosk zapálila. Konkrétně Fluffy Towels a zamilovala jsem se! Poslouchám hudbu, krásně to tu voní a  hned se líp pracuje. Už teď je mi jasné, že půjdu vykoupit všechny vosky co voní jak aviváž atd.  Plus, že tímhle udělám zaručeně radost i babičce k Vánocům.

Vosky : Fluffy Towels / True Rose / Fresh Cut Rose / Wedding Day / Lake Sunset

PS: Wedding Day smrdí jak  voňavka na záchod. Asi se nikdy nevdám!:D

Budu hrozně ráda, když mi napíšete jaké vůně máte od Yankee Candle rádi vy a čemu se naopak vyhnout?



Další věc, která mi udělala opravdu velkou radost je diář. Hrozně dlouho jsem chtěla Filofax, ale dávat 50e jenom za diář mi přišlo opravdu hodně a tak jsem si říkala, že si hold budu muset nechat zajít chuť. A pak jsem si šla koupit něco do kuchyně do TK Maxxu a řekla si, že se podívám, tam kde mají různé bloky a diáře a v duchu si zavtipkovala, že  třeba budou mít Filofax. A měli! Měli jich tam několik typů a navíc ten který jsem si zamilovala minulý rok. S plaměňáky. Který díky tomu, že byl ze starší kolekce už k sehnaní nebyl. Aniž bych se musela rozmýšlet, utíkala jsem k pokladně. No za 17e,  nekupte to!



Navíc jsme před pár dny byla po dlouhé době v knihkupectví a a samozřejmě jsem neodešla s prázdnou, Přiznám se, že mám trochu problémy se mezi tituly v angličtině orientovat a naposled se mi dokonce stalo, že jsem úplně popletla název knížky a strašně se divila, že ji nemají. Klasika.
Ale teď jsme si zase udělal radost. Kdysi dávno jsem vám psala o knížkách od Kiere Cass. První dva díly jsem četla v češtině a třetí v angličtině a protože  před  nějakou dobou vyšly další dva díly, tak jsem pro ně utíkala.  A už se těším až  The Heir a Happily ever after vrhnu ! A taky jsem si konečně koupila antistresové omalovánky, protože už to vážně bylo potřeba!





A mám tu také malý tip pro vás. v River Islandu začaly slevy a  některé věci jsou zlevněné o víc než
50 % takže doporučuji mrknout na jejich stránky a něco si vybrat. Já si odnesla tohle super triko/ mini šaty, Vypadají  super jak k džínám tak k punčocháčům. Navíc  schovají břicho a boky, takže si v nich neřipadám jak almara! Plus zajděte se podívat do M&S,  ještě před pár dny měly  slevy na spodní prádlo a já mohla konečně mohla udělat velkou radost a koupit si krásný set, aniž bych u toho začala bulet, že mě to zruinovalo. Moje úlovky najdete ZDE a ZDE.







A jako poslední je můj nový notebook  Lenovo IdeaPad G70-80. Rozmýšlela jsem se nad ním hrozně dlouho a furt si nebyla jistá. Nakonec jsem hrozně ráda, že jsem si ho koupila. Protože pár dní na to, co jsem si ho objednala mi přestala zničehonic fungovat půlka klávesnice na starém notebooku. Navíc  počítač má mnohem výkonější grafiku a  zatím v pohodě zvládá photoshop a já s etak nemusím u fotek nervovat a mám mnohem větší chuť něco upravovat fotky :)




A těším se až napíšete, čím jste si udělali naposled radost  vy.


A znáte to. Penáze kazí charakter, je potřeba je utratit!:D

You May Also Like

7 komentářů

  1. Dělat si radost je důležité :) já si taky kupuju věci pro radost, ale kolikrát mám radost i když si koupím dobré kafe cestou do školy :) nebo když si můžu dát kakao a koukat na filmy a nikdo po mně nich nechce :D ale diáře a sešítky mám taky ráda :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám místo stresu strašnou únavu, na kterou už snad nic nepomáhá. Vlastně spánek ano :-)
    Diář je super, po tom svém se poohlížím už měsíc a pořád mě nic neoslovilo. Na knihy K. Cass se chystám a těším

    OdpovědětVymazat
  3. Gábinko, ten diářek se mi moc líbí! :)
    Abych pravdu řekla, tak v poslední době jsem si snad ani ničím moc radost neudělala :D. Mám hodně školy, takže nemám moc čas, chodit po obchodech a tak.. a když už vyrazím, tak maximálně do obchoďáku pro jídlo.. takže se aspoň v tomto rozmazluji :D.

    Děkuji za milý komentář na mém blogu! :) Udělal mi radost :).
    Měj pěkný den,
    V.

    OdpovědětVymazat
  4. souhlasím! Člověk si prostě někdy musí zvednout náladu a když ho to nezruinuje, tak proč ne? :) Antistresové omalovánky můžu doporučit. Koupila jsem si je taky a i když zatím nemám vymalovaný celý ani jeden obrázek, úžasně se u toho odreaguješ a vypneš. Vzory jsou tak složité, že se opravdu nedá jeden obrázek vymalovat během hodiny. Takže vždycky po chvilkách večer, když mám čas, barvím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Omalovánky jsou báječné! Natiskla jsem si jich pár z netu a udělal si z nich složku a maluju a maluju. Na Vánoce mám od Ježíška slíbenou knížku a 24 barev krásně nových progresek. ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Antistresový omalovánky by mi udělaly radost taky :)

    OdpovědětVymazat

Instagram