Na skok v drogerii

by - října 30, 2015

Happy Halloween,

Čeká mě teď 7 dní v práci v kuse, ale  dneska taky můj první Halloween tady v Dublinu a já se  vážně těším! Doufám, že něco vyfotím. A pokud se mi podaří moje  halloweenské líčení, tak  vám ho taky ukážu,. Ale dost řečí a k dnešnímu článku:)

Měla jsem před pár dny konečně volno  a šla se podívat po obchodech, jestli nenarazím náhodou na nějaký dárek k Vánoce pro mužskou část naší rodiny. nenarazila ale nakonec jsem skončila v drogerii  a udělala radost sobě.

V posledních měsících jsem utrácela spíš za oblečení  a kosmetika šla stranou. Vrchol všeho byl tak maximálně nějaký sprchový gel, šampon nebo deodorant.

Ale protože měli v Boots akci 3 produkty ta za cenu 2, rozhodla jsem se ji využít.



Nakonec jsem si odnesla domů dvě rtěnky.Konkrétně Loréal Colour Riche Collection Exclusive v odstíněl Neomi´s Delicate Rose Julianne´s Nude. Nedokázala jsem se rozhodnou, která se mi líbí víc  a tak jsem je vzala obě. Přiznám se, že bych si vzala z téhle kolekce skoro všechny!:)


 Neomi´s Delicate Rose


  Julianne´s Nude. Fotky bohužel docela zkreslují.

A rozhodla jsem se konečně vyzkoušeti nějakou novou řasenku. Co se týče řasenek, jsem docela konzerva a poslední dva roky používám  prakticky jen tu od Yves Rocher, kterou jsem vám už několikrát vychvalovala. Ovšem  už mi dochází a tady ji neseženu. Takže jsem se rozhodla šáhnout  Bourjois Volume 1 seconde, která má být údajně i voděodolná. Takže jsem na ni vážně zvědavá .


A moje poslední radost je Smooth Line Lip Pencil  Colar 2 od Elizabeth Arden. Na jedné straně najdete štěteček na rty a na druhé tužku. Jsem z ní nadšená!:)



You May Also Like

2 komentářů