Giveawey : Diář 2016

by - října 25, 2015



Miluju všechny různé sešity, deníky a diáře, které sice vůbec nepotřebuji, ale stejně nakupuji pořád další a další.

A protože je nás určitě hodně s podobnou posedlostí, tak tu mám pro vás malou giveawey o diář na rok  2016 od značky Eccolo.

Co musíte udělat pro to aby jste měli možnost ho vyhrát?

1. Být čtenářem mého blogu ( přes GFC)
2. Napište mi jestli máte nějaký sen, který by jste si chtěli v průběhu roku 2016 splnit.
3. Napište svůj email, pod kterým mě sleduje. V případě výhry vás budu na tento email kontaktovat.
4. Musíte žít v ČR,SR nebo v Irsku.





You May Also Like

14 komentářů

  1. Můj sen pro příští rok? ..myslím, že mi bude úplně stačit, když nějakým způsobem zvládnu první ročník na vysoký :))
    Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Podivat se do Paříže
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je super soutěž. papírnictví je můj druhý nejoblíbenější obchod po parfumerii :-)
    GFC Wikira
    Můj sen je navštívit příští rok Španělsko, ve kterém jsem nikdy nebyla
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný diař. Miluju všechny papírenské věci. Mým snem je jet příští rok s přítelem na měsíc do Londýna.
    slovakovairca95@seznam.cz
    Gfc slovakovairca95

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tiež mám rada všelijaké zošity a diáriky a samozrejme by sa mi takýto veľmi páčil. Môj sen znie nudne, no naozaj chcem spraviť bakalára a dúfam, že sa mi to podarí :-) GFC Nat, natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Nevím, jestli je to přímo sen, protože vím, že se to stane a je to jisté, ALE - v roce 2016 pojedu do Anglie, takže to je spíš můj cíl než sen :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám to stejně, na každý rok vlastním vždy nejméně 3 diáře :D
    Já mám tolik snů, že ani nevím kde začít, ale všechny ti asi nebudu jmenovat. Co mě napadá jako první: dostat se na moji vysněnou váhu, ke které jsem toto léto zdárně vykročila; udržet se v mojí nové práci; znovu navštívit Anglii; letět do Barcelony; a najít už třeba konečně tu pravou lásku...

    GFC: S. | email: lottchen@email.cz
    x

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná výhra, také jsem na deníčky ulítlá, ale nee asi v takové velké míře :D.
    Můj sen na rok 2016? Asi dobře dokončit druhák na vysoké, hlavně mít hotové všechny zkoušky :) A dobře začít ten třetí rok. To je asi první věc, co mě napadne :).
    EsVeronica, verussska77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, tvůj blog sleduji pod tímto jménem
    Můj sen v roce 2016 je dostat se na vysokou, na kterou chci jít :)
    thekatula@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. wow, mám slabost pro papírenské věci a tenhle diář je naprosto úchvatný. Sice to není až tak dávno, co jsem objevila a začala číst tvůj blog, ale ráda se do téhle giveaway vetřu a zkusím štěstí :D
    Sleduju tě přes GFC jako Michelle B. :) Můj email je bemichelle.b@gmail.com.
    A můj cíl v roce 2016? Tak snad nebudu občas takovej stydlín, chytím první příležitost za pačesy a začnu se už trochu víc věnovat fotografování! Letní festivaly a svatby, to je moje! :)
    A co ty, jaký je tvůj sen? :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  11. Můj sen je zvládnout všechny zkoušky a testy na vejšce a tím pádem být blíž k tomu vysněnému titulu :)
    GFC: Lendi, e-mail: LH-P@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ooo, diáře já miluji :) v roce 2016 mám cíl a sen zvládnou všechny státnice a úspěšně odpromovat :) MikulkovaVendula@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj ♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    krásná soutěž ♥ diáře zbožňuji, no tak chtěla bych se dostat na dobrou střední a taky byhc byla ráda, kdyby jsem se opět dostala na mistrovství česka :)
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. gfc tento ucet
    fb Nika Benko
    :D krasna sutaz , ja by som si priala si zlepsit sledovanos v blogu čo mi aktivitou veľmi ide :)
    n.princess(zavinač)azet.sk

    OdpovědětVymazat