Gabča&Kuba

by - října 06, 2015

Tenhle rok jsem byla  jenom na třech svatbách a ta druhá a úplně nejlepší ze všech byla mé nejlepší kamarádky Gabči a já mám po vás první várku  fotek a to portréty novomanželů :)
Gabče jsme měla možnost i dělat i make-up a hrozně moc jí to slušelo a a já  byla hrozně pyšná na to, že  mám za kamarádku takovou krásku!:) A ženich měl ty nejlepší ponožky!

PS: Nikdy si nestěžujte, že máte pomalý internet. protože potom,co jsme vyjádřili znechucení nad " bleskovým"  připojením, náš landlor  tedy pořídil jiný a ještě mnohem horší!











You May Also Like

3 komentářů

  1. ať se podívám, kam se podívám, všude se to hemží buď svatbami, snímky z ultrazvuku nebo rovnou novorozeňaty :) Začínám mít pocit, že jsem trochu ve skluzu :D ale fotky jsou krásné. Kamarádce to moc slušelo. Líbí se mi, že jsi z ní líčením neudělala úplně někoho jiného, ale držela ses přirozených tónů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo díky :)
      Jinak jsme na tom stejně. Když vidím jak se všechny moje bývalé spolužačky vdávají a rodí, tak si připadám jak stará puška :D

      Vymazat
  2. Nádherné fotky :) Nevěsta měla moc pěkné šaty a ty ženichovi ponožky - paráda! :D Když na ty fotky koukám, tak se mi úplně stýská po teplu, achjo.

    OdpovědětVymazat