Isla in black

by - října 30, 2015

Když jsme šly fotit outfit, tak mě Isla poprosila jestli bych jí neudělala pár fotek a tady jsou.
Byla jsme z toho trochu nervozní, protože se mi vybil foťák a já musela fotit s jejím a nějak jsem si sním  nerozuměla. Ale nakonec jsem z fotkami spokojená. Nejvíc s prvníma dvěma!:)

V poslední době  nad focením hodně přemýšlím. Nemám na něj  prakticky žádný čas  a taky si to řekněme na rovinu.  Neumím se prosadit a mám kvůli tomu na sebe hrozný vztek. Že nejsem schopná s tím nic udělat.








You May Also Like

7 komentářů

  1. Povedené fotky, všechny, i když nejvíc se mi líbí asi ty černobílé.

    OdpovědětVymazat
  2. Wauuu, ty vypadají skvěle a perfektně to dopadlo! :)) Moc to Isle sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tých prvých dvoch sa mi veľmi páči kompozícia. A fotili ste sa na tom istom mieste, posediačky, však? Dve muchy jednou ranou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky! posledná je najlepšia :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, i ta třetí je hodně povedená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí první dvě a pak také ta poslední :) Isla je dobrá modelka, zvláštní a jiná. Jinak já bych s cizím foťákem nezvládla asi nic :D stačilo mi, když kamarádka na ten můj posadila jiný objektiv a málem jsem se rozbrečela.

    OdpovědětVymazat

Instagram