28.10. 15

by - října 28, 2015


V poslední době mě zase popadla pořádná chuť věnovat se blogu a mám z toho vážně radost. protože v posledních měsících mi přišlo, že jen chodím do práce  a pak jen ležím jak lemra a nedělám  absolutně nic a nic mě nebaví.


Chtěla bych se naučit nakládat se svým časem. Nevím jak to máte vy, ale já  i když mám na práci milion věcí, tak pořád přemýšlím, co bych měla udělat a ve výsledku nakonec neudělám nic a jen čumákuji u počítače a sjíždím internet. Řekněte mi, že nejsem jediná??


Snažím se s tím něco dělat, ale jde to fakt ztuha.  Vždycky jsem si dělala nesmyslně dlouhé seznamy toho, co musím dneska udělat a nikdy jsem to samozřejmě nestihla. Takže jdu na to jinak. od seznamů jsem sice neupustila, protože to je fakt posedlost, ale  udělám ho vždycky tak abych ho byla schopná ten den  splnit, což je mnohem lepší. protože položky ubývají a vy máte pocit, že  nejste úplná lemra!! Doufám, že mi to vydrží!

V poslední době se toho děje hrozně moc.

Dostala jsem možnost pracovat jako supervisor  a kdyby to šlo dobře, tak i jako manažer, Naštěstí jsem byla při smyslech a odmítla to. Protože  vám přidají maximálně práce A peněz tak, že by člověk  brečel. Ale protože jsme momentálně bez manažera, tak mě to stejně úplně neminulo. A přiznám se, že jsem z toho na nervy už po týdnu. Máte na starosti 80%  věcí a kdyby přišla kontrola a byl něco špatně tak je to můj problém. Navíc se projevuje to, že všichni mě mají u zadnice. Takže  můžete všechno opakovat desetkrát a stejně to nikdo neudělá to člověk si to musí udělat sám. Už aby někoho  našli a já měla pokoj. Protože jsem od nevidím do nevidím v práci a ten stres nezvládám.

Navíc za týden tu budeme  už rok. Hrozně to letí. Tak jsem se rozhodla, že během následujících dnů napíšu článek o tom jak se nám tu bydlí, jak to tu funguje atd. A protože mi sem tam přijde nějaký mail kde se ptáte jaký to tu je, tak budu ráda, když mi do komentářů napište cokoliv , co vás zajímá a já  se budu na všechno snažit odpovědět:)

A pár dalších fotek, když jsme byli fotit outfit :)



You May Also Like

2 komentářů

  1. Neboj se, nejsi jediná. Taky mám poslední dobou nějakou existenční krizi. Mám pocit, že jsem nic nedokázala, že vlastně nežiju, ale jenom přežívám a že právě taky nic nedělám, krom práce. Seznamy jsou, ale jak píšeš, jsou spíš pro okrasu :)
    Co se týče práce - vedoucí pozice jsou vždycky nevděčný a za trest. Mně stačí, když musím na 14 dní zaskakovat za vedoucí, když má dovolenou a mám toho plné kecky a to naštěstí holky nemusím nijak "řídit" nebo komandovat. Prostě si dělají svou práci a jsou rády,že jim nestojím za zadkem jako vedoucí. Drž se :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na tom podobně jako Ty! Takže v tom určitě nejsi sama :D. Taky mám tolik věcí na práci, ale pak si stejně nakonec najdu úplně jinou zábavu.
    Skvělé fotečky! :) Doufám, že Ti to vydrží a že já se tomu taky konečně už postavím čelem :D :).

    OdpovědětVymazat