Zima se blíží

by - září 14, 2015

Po návratu z Barcelony jsem začala přemýšlet, že bych si měla koupit zimní kabát  a boty. Od té doby jsem prošla všechny obchody tak třikrát, vyzkoušela si desítky kabátů a bot, abych nakonec zjistila, že mi nic nesedí a když už ano, tak to stojí tolik, že bych musela brečet, kdybych to měla platit.

Ale dneska jsem měla konečně štěstí a našla jak boty, tak kabát.  takže momentálně už mi chybí jen šála a nějaká krásná kabelka. Ale to až  příště, až se můj účet vzpamatuje z toho dnešního šoku:)

Boty jsem si koupila v Zaře, s tím, že jsme si je předtím vyhlédla na jejich stránkách a líbily se mi tak moc, že jsem přemohla svoji lenost a šla si je zkusit. Ale ještě předtím, než jsem si je odnesla domů, tak jsem omylem vlezla do H&M a udělala jsem tam ze sebe blba, že hledám tyhle boty, že jsem je viděla na stránkách. Nakonec mi pán s kyselým úsměvem oznámil, že tohle není Zara. No stane se:D


Na kabát jsem narazila úplně náhodou. Do Dunnes Stores obvykle moc nechodím, protože většina věcí je tam taková nijaká a k tomu ještě hrozně předražená. Ale v dobrém rozmaru, že jsem si koupila boty, jsem se rozhodla, že se tam půjdu podívat. A udělala jsem dobře. Hned jak jsem  kabát uviděla, tak jsme si říkala, že pokud nebude stát majlant tak si ho vezmu. A je skvělý!

A co vy? Čím jste si v poslední době udělali radost vy?






You May Also Like

2 komentářů

  1. Jako vážně? NE! Název článku se mi nelíbí! ;) Brala bych jen jaro a léto a zbylá dvě roční období bych prostě zrušila, protože v těchto dobách je člověk značně omezen a ještě musí utrácet nehorázné sumy za to, aby mu bylo teplo (jak oblečení, tak elektřina a dřevo). Vždycky jsem plánovala, jak se přestěhuju někam na jih... a jak to dopadlo? Už rok žiju na Vysočině (resp. žiju na Vysočině od narození, ale vlastní bydlení máme rok) na jednom kopečku, takže když už všude rostou sněženky a je tam krásně, u nás je ještě ledovka a sněženky stále spí :/

    K zimní výbavě - už asi 4 roky mám dlouhou péřovou bundu z Manga, kterou nehodlám vyměnit ani za nic, dokud drží a nelétá z ní tolik peří, tak si jí nechám + k tomu nosím kruhovou červeno-černou šálu a v loni jsem si musela koupit nové kozačky, protože do starých začalo zatékat. Takže zimo, klidně si přijď, já jsem připravená, ale nechci tě! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nové kozačky potřebuju taky :) A kabátek by se mi taky hodil

    OdpovědětVymazat