Rekapitulujeme

by - září 12, 2015

Léto je pomalu, ale jistě za námi. Teda, co s budeme nalhávat. K nám ani nedorazilo. Asi aby nám nebylo  pak líto, že skončí. No, co naplat. Budu si tajně představovat, že příští léto už tu nebudu.

V červnu jsem, si naplánovala, všechno co bych ráda stihla a změnila a  teď bych to ráda zrekapitulovala

1.  Jít s Gabčou nakupovat a užít si společně její rozlučku se svobodou a svatbu. 
Na rozlučku jsem se bohužel nedostala, ale svatba byla boží! Svědčí o tom i ta kocovina, která se mě držela  další dva dny. A  shopping relax byl taky  moc fajn. Aspoń pro mě, moje peněženka z toho moc nadšená nebyla.

2 .Užít si drahoušem dovolenou v Barceloně.
Do Barcelony jsem se těšila jako malé dítě, o to víc, že přítel se mnou nemohl jet do Česka. A až na zádrhel s letenkou  to byla úžasná dovolená a už se těším až tam pojedeme zase!:)

3.Rozloučit se s Yuko, než se vrátí zpátky domů
S Yuko už jsme se bohužel neviděli. Takže tddm.

4. Věnovat se  focení a každý týden mít aspoň jeden photoshoot. 
Ať jsem si říkala, jak to budu dodržovat, tak se nekonalo. Což mě fakt hodně mrzí. 

5. Photoshoot v Barceloně!
Nebyl, protože jsme byli imrvére přejezení a opilí:D  

6. Dát si svíčkovou!
A byla výborná! 

7. Užít si pořádně naši švihlou rodinku!

Týden strávený s rodinou byl super a přiznám se, že když jsem odjížděla měla jsem nakrajíčku. Tak zase  v lednu. 

8. Přečíst 10 knížek.
Hotovo. A můžete se těšit na seznam, co jsme za léto přečetla.  Jediná  nemilá věc, která mě nakrkla, bylo to, že mi před pár dny spadla čtečka na zem a nečekaně praskl displej:-/ 

9. Změnit design na blogu, protože tenhle mě už nudí.
Splněno. I když pořád ještě bojuji s pár věcmi, ale hned jak se  ze mě stane machr  přes HTML tak problém vyřeším.

10. Začít se o sebe starat a nechodit mezi lidi jak zombie.
Posledních 14 dní můj obličej neviděl make-up a moje vlasy pro změnu hřeben. A to, že chodím ve staré zimní bundě a vypadám jak bezdomovec ani nemusím zmiňovat :D 


11. Najít si tu kámošku
No asi jsme hrozná, ale já se prostě seznamovat neumím :D 


12. Jít se podívat do Zoo v Dublinu
Pořád ještě doufám, že   přítele přemluvím a půjdeme. 

13. Nebýt posera!
Dyť mě znáte, nějak mi to nejde :D

14. Začít chodit víc v bílé.
 Posledních  pár měsíců jsem v obchodech většinou koukala právě po  bílých kouscích a  dokonce bílou nosila i víc, I když  za poslední dva týdny jsem si zase koupila  další černé věci. Ale to už je detail:)

15. Vlastní webové stránky
Zatím jste je viděli jen vy, teď je ještě zveřejnit :D

16. Vizitky
 Hotovo. Ze začátku jsem z nich byla hrozně nadšená, ale už mě to nějak přešlo. A jediný kdo je zatím dostal byli kamarádi a příbuzní. Good job!


Nakonec to teda vyšlo 9/7, což sice není žádná sláva, ale i tak si musím přičíst malé bezvýznamné plus! Mohlo to být s mojí leností a  asociálním chováním mnohem horší!:D


A co vy, splnili jste všechno, co jste si naplánovali? A jak jste si léto celkově užili?:)




You May Also Like

3 komentářů

  1. Myslím, že jsi toho splnila hodně :) já jsme nezvládla ani těch pár maličkostí, které jsem si předsevzala, takže ti prostě hrozně blahopřeju! Já si pořád snažím užívat každou vteřinu, než se vrátím do školy a budu muset opravdu začít dělat na bakalářce. Bojím se toho jak čert kříže :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi toho stihla celkem dost :) Držím palce, aby jsi se podívala do té ZOO a našla si nějakou kamarádku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že i přes některé položky, které se ti nepodařilo odškrtnou, můžeš být spokojená. Většinu jsi splnila, léto si užila, a to je podle mě to hlavní ;)

    OdpovědětVymazat

Instagram