On other side

by - září 26, 2015

Po dlouhé době, jsem měla možnost stát na druhé stran foťáku a mám tu pro vás  malou ukázku.  Přiznám se, že to rozhodně nebude můj šál kávy. Ne že bych se styděla nebo byla nervózní, ale když se zpětně koukám na fotky, vždycky si říkám, že moje výrazy  alá pomocná škola jsou k nezaplacení. ( A to jsem se snažila tvářit stejně sexy nebo zasněně jak vždycky   chci po svých modelkách )

Ale protože je Isla skvělá, dokázala  udělat i něco s takovým teletem jako jsme já. Stejně ale zůstanu radši na své straně, kdy mám  všechno pod kontrolou já!:)

A taky poprvé a naposled mě vidíte s blonďatou. byl to blbej nápad!:D







You May Also Like

7 komentářů

  1. Myslím, že se tváříš skvěle. Je jedno jestli stojíš před nebo za foťákem, výsledek je vždycky úžasný! :) Jen škoda, že není více fotek.
    Jo a hrozně mi tu připomínáš Ellie Goulding :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) No víc fotek není, protože ze všech byly použitelný jenom tyhle. Smutná to story :D

      Vymazat
  2. Blond mi k tobě nesedí tolik, jako zrz, ale na fotkách ti to moc sluší :) obě jsou kouzelné, líbí se mi ta hra se světly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) U druhé fotky jsme měli štěstí na krásný západ slunce .)

      Vymazat
  3. Jsou ženské, které toho na hlavě potřebují zkusit víc. Já jsem byla blond dvakrát :-) .

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou, mně se ta blonďatá na tobě líbí :) a ty fotky jsou bezva! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně náhodou ta blond nepřijde jako zase takový přešlap. Vypadáš tak jako... étericky :) I když je pravda, že v zrzavé jsi výraznější. Na fotkách ti to v každém případě moc sluší ta druhá je prostě kouzelná. To sluníčko jste vážně vychytaly ;)

    OdpovědětVymazat

Instagram