Co se děje a neděje

by - září 02, 2015

V poslední době se mi neodstává volného času. Manažerka neustále mění roster a prudí mě.  Navíc jsem k tomu jako bonus chytla rýmu, která mě docela ničí. Protože můj mozek v závislosti na rýmě přestal pracovat. Jsem líná, pomalá a celkově k ničemu. Navíc neustále pšikám. Prostě se nedaří!

 Navíc máme v práci novou kolegyni, která je neuvěřitelnej šnek a pokud ji člověk vyloženě něco neřekne, tak to neudělá a jen stojí a čučí.  S ní je vyloženě radost pracovat.

Ale dost o bezútěšné pracovní situaci. Dostala jsem  lístky  do cirkusu a pokud to dopadne, tak se tam po  x letech zase podívám. Jde o THE MOSCOW STATE  CIRCUS a jsem vážně zvědavá jaké to bude. Pokud půjdeme, tak se   můžete těšit na fotky!

Další věc, ze které mám opravdu  velkou radost je, že jdu v pondělí jako jeden z fotografů na Irsko-brazilskou svatbu. Přiznám se, že jsme z toho hrozně nervozní a vůbec netuším jak to bude probíhat atd. Takže doufám, že se mi toho podaří hodně pokazit. Jako obvykle :)

Příští měsíc se chystáme jet na pár dni do Amsterdamu. Doufám, že tam bude stejně úža počasí jak tady a s tím taky souvisí to, že jsem si řekla, že jakmile se vrátíme půjdu si zanést životopis do knihkupectví. Takže jsem zvědavá jestli se k tomu dokopu. Protože jsme vážně hrozný posera.

Když už je řeč o tom počasí, tak si momentálně užíváme krásných 11 stupňů a já už se nemůžu dočkat až začne pořádně foukat. Miluju irský léto a ještě mnohem víc  irskou zimu. Nějak nechápu, co tu vlastně ještě dělám!:D S největší pravděpodobností si půjdu  udělat Winter wishlist, protože nuně potřebuju nový kabát, boty, šálu, roláky a svetry. Jinak brzo zmrznu.

A bohužel musím šetřit na nový notebook. Protože můj staroušek má dny, když už nezvládá a mám o něj docela strach. Navíc  hrozně nerada šetřím. Takže jsme zvědavá jak to provedu!:)

Ale dost řečí. Napište mi radši co děláte vy a co vás  čeká hezkého:))

Alá děláme si selfíčko v podroušeném stavu. Na fotku jsem narazila  dneska, když jsem upravovala fotky ze svatby. A máme i kvalitnější:D






You May Also Like

1 komentářů

  1. Taky mám novou kolegyni, která je úplně stejně rychlá, jako ta tvá :) Dneska jsem z ní šílela. Na tu rýmu bacha. Mně trápila v zimě snad 4 měsíce v kuse a bylo to vážně peklo. Nakonec jsem musela potupně s rýmičkou k doktorovi, protože nic nezabíralo. Spreje, prášky, nic... až spešl namíchaný sprej a prášky na recept mě toho utrpení zbavily ;)

    OdpovědětVymazat