Svatba G&J

by - srpna 27, 2015

Krásný den všem,

Před týdnem jsem se vrátila z dovolené a od té doby se snažila zapojit do pracovního procesu tak, aby mě to úplně nezničilo. No zatím se jakž takž daří :)


Dneska tu mám pro vás pár svatebních fotek.

Jak většina z  vás ví, tak jsem strávila pár dní v Česku a jela jsem tam především kvůli svatbě mé nejlepší kamarádky Gabči.  Měla jsem nejen možnost celou svatbu fotit, ale i líčit Gabču a přiznám se, že jsem z toho byla dost nervozní, protože jsem strašně dlouho nikoho nelíčila. nakonec se všechno povedlo, svatba byla krásná a Gabča vypadala jak princezna.

PS: Víte co je na prd? Že jsem asi na jedné fotce, to zamrzí!:D

Tak tady jsou. Určitě bude článek s pokračováním :)





You May Also Like

3 komentářů

  1. Fotky jsou krásné a nevěstě to opravdu slušelo :)
    To je už tak nějak úděl fotografa, že on sám pak není skoro na žádné fotce. Proto jsem se už vykašlala na focení všech možných akcí. Každý měl fotky s každým, jenom já asi na 2 max 3 fotkách :D

    OdpovědětVymazat
  2. Poznám to dobre, tiež na poslednej svadbe som sa ocitla na jedinej fotke. :-)
    Obrázky nemajú chybu, pekný párik.
    Pozývam Ťa do mojej letnej súťaže, ktorá končí už v pondelok. Hrá sa o zaujímavé ceny. :-)
    Pekný víkend.

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  3. První fotka je naprosto dokonalá! :o :)

    OdpovědětVymazat

Instagram