Sunlight

by - srpna 09, 2015

Pár dní z dovolené je pryč a kdybych je měla shrnout, tak můj momentální stav je, že jsem ostříhaná, přejedená, nevyspalá, stále opilá a jako bonus téměř upečená.  Kdybych si měla vybrat, co je nejhorší, tak vůbec netuším!

Možná ještě to, že se zítra dozvím,jak jsem ještě extrémně trapná. Ale zase si  budu moc odškrtnout položku, že jsem si svatbu náramně užila! A znáte to, Každý den není posvícení!:D

A teď mám pro vás fotku, kde jsem si zahrála na "modelku" Byla jsem se ségrou fotit a vymrčela si, že chci taky nějakou fotku a tak tady je !:)

Mějte se krásně!


You May Also Like

7 komentářů

  1. Ta fotka je překrásná! ♥ To slunce a do toho ty Tvé vlásky, skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak tohle je absolutní pecka, boží, boží, boží, mít jen jedinou takovou fotku, tak si ju cpu úplně všude! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Já se teď ve Švédsku snažím přesvědčit přítele, abych taky měla nějakou hezkou fotku, ale on je děsnej :D Resp. líbí se mu úplně něco jiného než mně a když mi konečně udělá nějakou tu "portrétovku", tak mám nad hlavou tři metry místa nebo z ní trčí strom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:)

      To je jak kdybys mluvila o tom mém. To že mám useknutou ruku, nohu nebo kus hlavy přece ničemu nevadí:D

      Vymazat
  4. Naprosto dokonalá fotka, ty barvy jsou kouzelný! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná fotka a super střih :)

    OdpovědětVymazat