Relax

by - srpna 18, 2015

Krásný den všem,

Protože už dlouho nebyl žádný outfit, tak mám pro vás jeden z dneška. Celé dopoledne v Barceloně pršelo a tak jsme se váleli na pokoji a pak jsem přemluvila drahouše, že by jsme se mohli jít podívat do Mango Outletu :)

Vzala jsem si na sebe kraťasy z Mohita, které jsem si koupila v Česku, černé tričko z Pull&Bear, které jsem pro změnu našla ve slevách tady v Barceloně a stejně tak i batoh :) Plus moje  nedobrovolně "vytuněné" Conversky, protože mamka se usnesla, že mi smrděj boty a že je musí dát vyprat. Nečekaně to nedopadlo dobře!:D




shoes:Converse / bagpack, t-shirt : Pull&Bear/ cardigan : Lindex/ short: Mohito/ sunglasses: Mango








You May Also Like

1 komentářů

  1. boží! Do cardiganů (takový divný slovo :D ) jsem se zamilovala!

    OdpovědětVymazat

Instagram