Poznatky: když bydlíte s chlapem

by - srpna 11, 2015


Uzurpuje si moji část postele.

Funguje to u nás tak, že  jeden spí na levé straně a druhý na pravé. A přítel si v posledních týdnech nenápadně nárokoval moji stranu. A já jsem dnes zjistila, že to jeho  nenápadné postrkování  na jinou stranu postele mě zblblo natolik, že už si tam lehám automaticky. A já myslela, že většinou manipulují ženský s chlapama a ne naopak!

Ale já to  neumím!

Věčné diskuze o tom, že dát věci do pračky  a zmáčknout čudlík opravdu není tak těžké.  A drahouš si samozřejmě neustále vede své, že on prát neumí. Ale kdykoliv něco vyperu špatně tak mi za to vynadá a řekne, že si to příště vypere sám. A když opět dojde na to, že by se mělo prát tak to opět neumí. Takový začarovaný kruh!:D

Měla bys něco uvařit.

Poté následuje to, že řekne že mu je jedno co bude a že on se rozhodně zapojovat nebude. Samozřejmě pak stojí celou dobu v kuchyni s vámi, kibicuje mi do toho a furt mi cpe co dělám špatně.  A když mu řeknete ať si to udělá sám, tak se dočkáte odpovědi, že přece vaříte vy:D

A na závěr...

Měla bys uklidit

Proč je na tom opěradle tolik věcí, proč se tady válí tohle? A to si to po sobě nemůžeš uklidit? A ne já to uklízet nebudu,moje věci to nejsou  a ty tu máš bordel.  Když vytáhnu, že já  si taky neperu jen svoje oblečení, tak na to mi oznámí, že je to něco jiného a že si příště milostivě vypere sám. A když nastane ta chvíle, opět se dostáváme  k Ale já to neumím!



A co vy a vaše drahá polovička?:)

You May Also Like

7 komentářů

  1. To je super článek! Pobavila si mě :D

    OdpovědětVymazat
  2. kooukam, ze je to vsude stejny :D

    OdpovědětVymazat
  3. Koncem měsíce nás s přítelem čeká první společné bydlení, tak uvidím, jestli to bude také tak. :D
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  4. Věčně začarovaný kruh. Někdy jsou ti naši Drazí na odstřel a zasloužili by si kopnout do sedací části, ale umí to s námi tak dokonale, že jim na ty jejich kecy stejně vždycky skočíme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se zatím mám fajn, my spolu zatím nebydlíme :D Protože víme, že bychom se zaili a bude to chtít postupný cvik, jak vykompromisovat odlišné návyky. Teď trénujeme měsíc v zahraničí, ale tady trochu odpadá každodenní vaření.. ale o praní jsme diskutovali zrovna včera :D

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to naprosto sedí! S přítelem bydlíme už něco málo přes rok a je to u nás pořád to samé dokolečka.. :D Někdy ale dokáže i mile překvapit. :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat

Instagram