Autumn with Kate

by - srpna 06, 2015

Když jsem dnes  dělala " pořádek" v počítači narazila jsem na fotky Káti a vůbec nevím jestli jsem je vám někdy ukazovala. Fotili jsme je ještě před mým stěhováním a já na ně úplně zapomněla.

Fotilo se jen pár kroků od hřbitova a lidi na nás divně koukali. Ale což. Miluju břečťan a miluju hřbitovy .Nejlíp oboje dohromady. A milá a krásná modelka je jako bonus. Neberte to!

make-up+foto:moje práce

***

A plus pár informací. Za pár hodin odlétám na pár ní do Čr na  svatbu mojí úžasné kamarádky a poté hned směr Barcelona. Takže bohužel nevím jestli budou nějaké články. 
Ale můžete mě sledovat na instagramu a na me FB stránce. Ikonky najdete dole v zápatí!:)

Užívejte si prázdnin a těšte se na fotky! Já se jdu připravit na ten skok z 17 stupňů  do 30 :))








You May Also Like

5 komentářů

  1. Wow, tak to je něco! :O Strašně se mi líbí ta kombinace zelené a červené. Fakt krása ♥
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle fotky si vůbec nevybavuju, takže je dost možné, že jsi nás o ně opravdu málem ochudila, a to by byla škoda, protože jsou všechny naprosto parádní. Ty červené šaty jsou prostě luxusní a se zvoleným zátiším vypadají dokonale. Druhá fotka je úžasná

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně úžasné prostředí, moc povedené fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. :) Užij si to!

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky a to prostredie! rada by som niekedy fotila na nejakom starodávnom cintoríne :D
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat