Adriana

by - srpna 13, 2015

Momentálně sedím na letišti ve Vídni a čekám na svůj let do Barcelony. Sice jsme tu měla být už včera, ale protože jsem  guma, tak jsem si nevšimla, že jsem si zaplatila letenku na 13.8 a ne 12.8. Byl to docela šok, když jsme to zjistila. Dobrá práce, Gábino!

Mám za sebou týden v Čechách, který se nesl v duchu návštěv, focení, nakupování a svatby. A i když mám spánkový deficit na dalších 14 dní dopředu, tak jsem hrozně ráda, že jsem mohla být zase na pár dní doma.

A protože jsme toho docela dost nafotila, tak mám pro vás dneska  pár fotek se ségrou :)

Mějte se krásně, G.



You May Also Like

3 komentářů

  1. Ještě že tomu u těch letenek nebylo naopak (tedy, že bys měla letět o den dřív a nevšimla si toho)... :D

    OdpovědětVymazat
  2. je strašný, jak to všechno letí. Ségru si pamatuju z tvých fotografických začátků a je neskutečný, jak moc vyrostla. Už je z ní kočka ;)

    OdpovědětVymazat