White&red

by - července 20, 2015

Dneska mám pro vás jeden takový hodně jednoduchý "outfit".
Konečně jsme se dočkali i typického letního dne, kdy bylo  víc než 20 stupňů a já konečně mohla vyrazit ven jen v kraťasech. Kdybych věděla, že bude  i poslední, tak se odvážu víc a  vzala bych si šaty a sandále. Třeba příští rok :))

Mám na sobě top z New Looku, který jsme si koupila někdy v dubnu  a nosím ho  vážně ráda. K němu jsem si vzala jednoduché kraťasy a a vínové slip ony, které nosím skoro pořád.  Původně jsem si chtěla koupit černé, ale nikde se mi nic nelíbilo a ve většině podobných  botách jsem měla nohu jak slon, ale stačil jeden pohled na tyhle  a řekla jsem si, že je musím míst :)

A co nosíte v letních dnech nejradši vy?








You May Also Like

1 komentářů

  1. V letních dnech nosím ráda buď tričko a kraťasy jako máš ty nebo šaty. Vždycky sandálky, občas žabky :-)

    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat

Instagram