V zajetí slev

by - července 15, 2015

Krásný den všem.

Protože  ze všech výloh na nás svítí  obrovské plakáty  s nápisem slevy, tak dnešní článek nebude o ničem jiném, než o nakupování.

Přiznám se, že kdykoliv vidím nápis sleva, tak se mě zmocní vyšší síla a já se nedokážu ovládnout a nakupuji, nakupuji a nakupuji. A pak doma bulím nad tím, kolik peněz jsme zase utratila. Klasika.

Ale protože mám  z nakoupených věcí radost, tak bych se o to s vámi o to ráda podělila:)

A co jste si koupili ve slevách vy? A kde jste nakupovali nejvíc?




Mým neoblíbenějším obchodem, aspoň podle četnosti nákupů je rozhodně Mango. Narazila jsem tam na pár  skvělých kousků z kterých mám velkou radost 

Jako první  jsem si odnesla proužkovanou "pencil" sukni. je to moje úplně první  sukně v podobném stylu, protože nikdy předtím jsem se v podobných věcech necítila moc pohodlně, protože jsem trpěla utkvělou představou, že  v nich vypadám hrozně tlustá. Ovšem když jsem se odhodlala vyzkoušet tak jsem byla překvapení, že to není až tak hrozné a že se v ní cítím dobře :) Další na seznamu byl top s labutěmi, který nosím v posledních pár dnech skoro pořád.  Přiznám se, že jsme trochu infantilní, ale miluju potisky se zvířátky!

A při posledním korzování po obchodech jsme si odnesla velkou béžovou kabelku,  kožené pantofle ve stejné barvě, modrou košili a džíny, které bezkonkurenčně patří mezi ty nejpohodlnější co jsme kdy měla na sobě!:)

Další na seznamu  byl River Island, který mám  hrozně ráda, ale pokud nejsou slevy, tak většina věcí je příšerně předražených. Takže se tam snažím chodit jen když mají nějaké akce, abych si zbytečně nedělala chutě. Nakonec jsem si odnesla šedý pásek a zelený top ( fotku na postavě hodím na konec článku ).

Udělala jsem si i menší radost v Zaře. Kde jsme si koupila bílo černý asymetrický top ( měla jsme vyloženě štěstí, protože top je z nové kolekce, ale  někdo na něj omylem dal slevu) a vínové slip ony, které už zase tak nové nejsou, ale protože ty první se mi ani ne po měsíci nošení  roztrhly, tak jsme je šla reklamovat. No a stalo se něco, co jsem nikdy v  Čr nezažila. Slečna na pokladně mi nabídla vrácení peněz nebo výměnu  a já se rozhodla vzít si je ještě jednou. Jenže boty už v tu dobu byli mnohem levnější, takže slečně mi okamžitě nabídla, že bude mnohem lepší, když mi vrátí za boty peníze a já si je pak koupím znovu. Přiznám se, že mi málem vypadli oči z důlku a ta chuděra nechápala čemu se tak hrozně divím :)) Zažili jste něco podobného v Čr?

A  na závěr jsme si odnesla sandálky z dětského oddělení v Pennyes ( Primark) a blok z Paperchase. Taky tak milujete veškeré sešity a podobné různé papíroví serepetičky?:)







You May Also Like

4 komentářů

  1. Parádní nákupy, moc se mi líbí kabelka a diář :) Jinak pokud jde o reklamaci botiček, tak je zvláštní, že ti hned nabídla vrácení peněz, protože tahle varianta se dělá v nejkrajnějším případě ne-li u první reklamace vůbec. Jinak že ti teda nabídla, že ti peníze vrátí a ty si boty koupíš znova, tak to udělala proto, že byly v té chvíli levnější. Vyměnit za ty samé by ti je mohla ve chvíli, kdy by stály stejně. Pokud stály míň, musela by sis k tomu vybrat ještě něco dalšího a rozdíl v ceně doplatit. Takhle to pro tebe bylo výhodnější a ty jsi nemusela utrácet další peníze, v tomhle slečna postupovala sympaticky. Mohla ti říct, že ti je pošle na reklamaci nebo ti je vymění a ty rozdíl doplatíš, takže slečně patří za ochotu určitě pochvala. V ČR tohle tak obvyklé opravdu není :)

    New in: June 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě kdysi stalo v Čr něco podobného, ale bylo mi řečeno, že buď si vyberu něco v ceně, nebo dražšího a to poté doplatím. Že vrácení peněz není možné. Celkově mě tu ještě pořád udivuje ochota prodavaček, co se týče reklamací, nějak nejsem z domu zvyklá:D

      Vymazat
  2. Já jsem si podobné sandálky koupila loni, stály pár šupů v F&F, ale jelikož chodím jak blbá, hned jsem si je odřela zepředu pod palcem. Už skoro rok si říkám, že to aspoň přejedu černým fixem, aby to nebyla taková pěsťovka, ale jsem hrozně líná a mám pořád pocit, že to jde hrozně vidět, tak je raděj nenosím.
    Jinak co jsem si naposledy koupila? Asi v Camei broskvové tirčko s takovými neurčitými ťupkami a kožený náramek s korálky. Úplně mě to obojí uchvátilo, ale musela jsem se přemlouvat, abych si ten náramek koupila, protože jsem se zařekla, že bižu budu kupovat jen na ebay :D nakonec jsem si ale řekla, že žádný podobný jsem tam stejně neviděla a koupila jsem si ho. A tahám ho pořád!
    Z tvých nákupů se mi nejvíc líbí věci z první fotky. Přiznám se, že mám ráda světlé věci a po takové kabelce šilhám už delší dobu. Moje "stará" kabelka ale pořád slouží, tak se mi daří držet se na uzdě ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ty sandálky odřela hned poprvé. zakopla jsem a málem jsme si rozbila pusu:D
      Jinak já jsem v poslední době kabelkami úplně posedlá a vždycky si říkám, jak už nesmím koupit další:D

      Vymazat