Sleeveless blazer

by - července 02, 2015

Dnešní den, jsem měla strávit v práci, ale protože mě tenhle týden tak nakrkli, tak jsem se rozhodla udělat si den volna. Takže jsem ráno zavolala, že nedorazím a tradá, celý den před sebou.

( Na vysvětlenou.  Tady v Irsku si můžete 6 krát do roka zavolat sick, samozřejmě , že tento den nemáte zaplacený, ale zaměstnavatel vám na to nemůže říct ani bů.. Netýká se to jen toho, že jste třeba nemocní, ale můžete říct, že potřebujete něco neodkladně vyřídit. Považuju to za docela velké plus, protože, když si vzpomenu na ty obstrukce, kdy jsem ještě pracovala v Česku a potřebovala jsem jeden den volno, tak se mi protáčí oči )

Ale dost řečí  o  práci. Mám pro vás dnešní outfit.  Omluvte můj tupý výraz na většině fotkách, ale šli jsme z baru a to většinou nijak vysokým intelektem neoplývám. Tak znáte to :)


Konečně se pár posledních dní udělalo pěkně a já mohla vyrazit docela na lehko. Vzala jsem si na sebe květovaný top z Camaiue, který jsem si kdysi koupila ve slevách, jegginy s vysokým pasem a rozhodla se vyvětrat i nejnovější ulovky. Světle růžovou vestu, kterou asi budu v létě nosit často, černou kabelku z Reserved, u které to byla láska na první pohled. Jsem z ní unešená! A na závěr nové boty s otevřenou špičkou. :)

A čím jste si v poslední době udělali radost vy?:)

top: Camaiue/ jeans, blazer : New Look, shoes : Forever 21/ handbag: Reserved/ glasses: River Island








You May Also Like

4 komentářů

  1. Pěkné! asi bych nemohla fotit outfit, když bych šla z baru, to by dopadlo katastrofálně, to ty vypadáš velmi dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty botky jsou super! :) A jak píše slečna nade mnou :D.. Na to, že jdeš z baru, vypadáš skvěle :D :).

    OdpovědětVymazat
  3. perfektné fotky, vestičky a boty nemajú chybu :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, tak ten outfit je naprosto boží!!!!! :)))) Jinak to je teda něco, dobře to v tom Irsku vymysleli :)

    OdpovědětVymazat

Instagram