Follow your dreams

by - července 30, 2015


Konečně se mi podařilo změnit design a  i když ještě stále zbývá pár věcí doladit, jsem s ním spokojená, protože jsem rozhodně nečekala, že se mi podaří udělat všechno tak jak má být. Vůbec nechápu, co mě to na základce napadlo, když jsme se chtěla věnovat HTML a viděla se na nějaké úžasné vysoké škole. Myslím, že by jim tam ze mě vypadaly vlasy:)

Další věc, kterou jsme se posledních několik týdnů bavila byly moje " provizorní webové stránky "  Sice mě značně irituje, že mi nejde zaplatit doména  a já nemůžu zjistit proč, ale nebudu se nad tím zbytečně rozčilovat a nechám to zatím tak jak je. Ještě mi zbývá doladit pár věcí a bude hotovo.
Tak tady je máte:


Spoustu času jsem taky strávila nad vizitkami . Mám nakonec čtyři verze a nejsem schopná si vybrat. Takže budu ráda, když budete do komentářů hlasovat, která se líbí nejvíc vám!:)






 A na závěr mám  dotaz ohledně outfitů. V poslední době nebylo na focení vůbec čas a když už ano, tak měl u toho drahouš milion řečí. Ovšem nabídla se mi Isla, že by mi outfity na blog fotila ona. Tak by mě zajímalo, jestli by jste chtěli abych přidávala outfity i nadále?:) 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Mě by se jako vizitka líbila ta uplně poslední vpravo dole, ale možná bych trošku víc tu fotku zprůhlednila, přijde mi to dost tmavé, že to písmo nevynikne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, ten design se mi strašně líbí! :) I ten web bezva :). A u těch vizitek... všechny jsou krásné, ale nejvíce se mi asi líbí ta černobílá ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Som za tretiu vizitku a za mňa outfity rozhodne áno :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně bych nedávala tu třetí černobílou, kvůli umístění textu pod nosem modelky, nevypadá to dobře podle mě. S ohledem na kompozici fotky vespod bych asi volila první nebo bych si s tamtou ještě pohrála. A ještě bych měla jednu připomínku - text je na okrajích dost natěsno, pokud to není ořezem v náhledu. Jinak web vypadá pěkně, taky jsem o wixu uvažovala, snad budeš spokojená :). M.

    OdpovědětVymazat
  5. mne sa páči tá verzia vpravo hore a určite foť outfity naďalej :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. pěkně sis pohrála... jak s webem, tak s novým vzhledem i vizitkami. Osobně se mi nejvíc líbí první varianta, protože na ní nejvíce vynikne text a je nejlíp umístěný i kompozičně ;)

    OdpovědětVymazat