Damoye

by - července 09, 2015

Vzala jsme si svoje " prázdninové předsevzetí " k srdci a mám pro vás první fotky z mého posledního focení.


Po tomhle focení mi konečně  úplně došlo jak moc se chci focením živit. Jak chci spolupracovat s talentovanýma lidmi a mít možnost zažít, co bych  jindy nezažila  a  mít možnost být na sebe hrdá, že jsem konečně něčeho dosáhla. Že jsem se dokázala přestat litovat a udělala něco pro to abych si splnila svůj sen. A není lepší pocit, když vám  někdo koho vidíte poprvé v životě řekne, jak moc má rád vaše fotografie!

Ale teď k fotkám.
Vždycky jsem chtěla  fotit černošku, takže když mě Damoye oslovila, jestli bych jí nenafotila  pár fotek do booku tak jsem byla nadšená. Měli jsme v plánu udělat dva různé photoshooty, ale díky roztomilému irskému počasí jsme nakonec stihli nafotit jen jeden, ale užili jsme si to i tak. Fotili jsme na pláži a skoro celou dobu jsme měli krásné počasí. Měla jsem možnost spolupracovat s talentovanou vizážistkou Gillian , kterou si Damoye přivedla a shodou okolností to byla  právě ta, s kterou si už nějakou dobu píšu ohledně spolupráce.

Tak  a tady máte na ukázku aspoň dvě.  Ve finále jich snad budu mít 8, takže potom vám ukážu i ty.
Doufám, že se vám budou fotky líbit a těším se na vaše komentáře :)

PS: Na seznam, toho co bych za prázdniny ráda stihla jsem přidala další položku. A to  vlastní webovky:)






You May Also Like

6 komentářů

  1. Teď zrovna webovky opravujeme, takže taky dost práce :D. Jinak opravdu skvělé fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první mě sice nijak zvlášť neoslovila, ale ta druhá... ach! Vyrazila mi dech! Je perfektní! Sakra, chci umět fotit jako ty! Tak hrozně moc...
    A pokud jde o mě, nechápu, proč už se focením neživíš, protože fotíš na úrovni a myslím, že zájemce o fotky bys měla. Snad jednou budeš mít dost štěstí, aby ses focení mohla věnovat úplně naplno!

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! a ta druhá je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to vypadá perfektně, hlavně ta druhá!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám slov. Prostě nádhera! :) Máš vážně talent a přeju ti, ať ti všechny plány vyjdou! :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat

Instagram