Damoye II

by - července 26, 2015

Před nějakou dobou jsme vám ukazovala pár fotek z Damoye a protože jsem fotky konečně dokončila, tak tady máte ještě pár dalších do série. Mezi moje neoblíbenější patří druhá od začátku a druhá od konce :)
Budu ráda, když mi napíšete i vy, která fotka vás zaujala nejvíc :)
První článek najdete ZDE


















You May Also Like

10 komentářů

  1. Všechny jsou krásné! Jde z nich cítit exotika. :) Každá má něco do sebe, ale nejvíc mě zaujaly první dvě. A také ta předposlední. :)
    Fotky se ti vážně povedly! A pracovat s takovou modelkou musela být radost. Přeji hodně takových do budoucna :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se ta druhá moc nelíbí, ale neumím vysvětlit proč. Asi mi tam trochu vadí ta ruka. Naopak mě hrozně moc okouzlily poslední tři a také ta první. Nejvíc mě nadchla si ta třetí od konce, kde odchází po mole (či co to je). Krásné, opravdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta jak jde po tom mole, tak ta s emi taky líbí a modelka mi řekla že je příšerná no:D

      Vymazat
  3. Všechny jsou vážně skvělý! <3 Nejvíc mě zaujala ta 4. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky ♥ Ta předposlední ale nejvíc TOP! :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se zeptat, jaký jsi na focení použila objektiv? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      Samyang 85 mm 1,4. Jsem sním hrozně spokojená. jediná " nevýhoda" je, že je plně manuální, takže když člověk ostří je to kolikrát na nervy, ale dá se na to zvyknout :)

      Vymazat
  6. Krásné fotky, obzvlášť předposlední mě zaujala, má dokonalou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě na první pohled uhranula ta první - skvělá a jednoznačně nejlepší, byť hezké jsou skoro všechny. Jenom ta čtvrtá mi trochu uniká.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Za mňa určite štvrtá! Krásna, to čaro je neuveriteľné :) Kombinácia tvojich fotiek a krásnej, zaujímavej modelky - z toho vyjde kvalitný výsledok. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram