Co se děje?

by - července 17, 2015

Přijde mi, že se toho v poslední době děje hrozně moc.


A přiznám se, že z toho mám opravdu hodně dobrou náladu. 
První věc, z které mám opravdu radost je to, že  máme konečně zaplacené letenky a našli jsme ubytování  na  ideálním místě. Kousek od pláže, ale stejně tak kousek do centra. Nikdy předtím jsem v Barceloně nebyla a už se nemůžu dočkat! Kdyby jste měli někdo tipy, kam se jít podívat, nebo kde se dá dobře najíst budu jen ráda!:)

Jako další věc je, že jsme se konečně  seznámili s našimi spolubydlící z Brazílie a před pár dny jsme si ještě společně s Lisou všichni  uvařili večeři. Není nad to  si za jeden večer dát tři různá jídla, deserty a opít se ze sangrie. No neberte to. Navíc ta úplně nejlepší věc je, že Isla je taky fotografka, takže jsem si konečně snad našla i kamarádku.  Navíc díky ní mě napadlo  spousta nových věcí a pokud se odhodlám, tak do nich určitě půjde!

A můžete se těšit  na fotky s Islou, které jsme před pár dny vyfotili. A příští týden si stoupnu před objektiv já. Docela mě to znervózňuje!

Momentálně pracuji na svých provizorních webových stránkách, ale i tak z nich mám radost a také jsem se konečně odhodlala k vizitkám. Takže teď dumám nad tím jak by měly  nebo neměly vypadat atd.  Dost přemýšlím o nějakém vintage designu, který se mi strašně líbí, ale zase si říkám, že zrovna vintage style není moje parketa. I když  fotky v podobném stylu mám hrozně ráda. Kdyby vás něco napadlo, dejte mi vědět :)

A kromě věcí kolem focení se snažím taky číst a ze svého TO DO  LISTU už můžu škrtnout 5 knížek. Zadala jsem si, že jich do konce léta musím přečíst 10,  ale pevně doufám, že jich přečtu mnohem víc. Navíc nikde se nečte líp než na pláži!

Jediné co mi trochu kalí radost je fakt, že máme v práci čím dál méně hodin a jestli to bude tímhle stylem pokračovat tak si budu muset začít hledat jinou práci, nebo se pást. Nechce se mi ani jedni. Sice mě ta práce nijak extrémně nenaplňuje, ale se všemi si tam rozumím atd. No budu si tajně představovat, že se to vyřeší tím, že budu mít týdně dvě tři zakázky  z focení a nebudu muset koukat po nové práci.

A na závěr tu mám pro vás pár fotek,

/Naše společná večer/ pokus o sexy selfie/ top do kterého jsem se zamilovala,/ moje nejoblíbenější jídlo v ToTo Restaurant/ trochu po párou / Howth/ mu style na večer / drahouš nám naložil hermelín /  večer se sangrií/

A jak si užíváte léto vy?



You May Also Like

2 komentářů

  1. Skvělé fotky, doufám, že v práci ti zase hodiny přidaj :/ ať se ti situace nemusí komplikovat:)

    OdpovědětVymazat
  2. tu barcelonu závidím, uzi si :) a nech ti všetko povychádza :)

    OdpovědětVymazat