Tipy na knížky: Marissa Mayer - Měsíční kroniky

by - června 20, 2015

Dneska mám pro vás tip na knížní sérii, kterou jsem přečetla jedním dechem a už se nemůžu dočkat až si přečtu další díl.


Na začátek musím říct, že jsem se ke knížkám dostala opravdu náhodou. Když jsme byli na pár dní v  Čr šla jsem se podívat do knihkupectví jestli mě v regálu něco nezaujme a asi po 20 minutovém  koukání po všem možném se mi dostali do ruky tyto knížky a tak jsme si řekla, že se doma podívám na hodnocení a pokud mě zaujme, tak si je skočím ještě před odletem v Praze koupit. 

Takže když jsme se dostali  s narvanými kufry na hlavní nádraží, tak jsem mazala do obchodu, s tím, že si koupím první díl.  Nakonec jsem si  odnesla všechny tři.

Měsíční kroniky  mají mít dohromady 4 díly. Všechny jsou navzájem propojeny, ale každá  vypráví o dívce, která je přirovnávána k nějaké pohádkové postavě.

První knihou je Cinder, která je inspirovaná Popelkou a a musím říct, že když jsem ji začala číst, tak jsme měla rozporuplné pocity. Ovšem během pár kapitol mě příběh tak pohltil a dostavil se pocit jaký jsem měla naposled u Harryho Pottera. To, že prožíváte ten příběh s nimi. 

Druhá kniha  vypráví o Scarlet, která je připodobňována k Červené Karkulce. Navíc kde je Karkulka, tak tam nesmí chybět  zlý Vlk . Přiznám se, že kolikrát jsem se musela u knížky rozčílit nad nespravedlností, což se mi opravdu hodně dlouho nestalo. Knížku jsem jako její předchůdkyni přečetla jedním dechem.

A jako třetí a zatím poslední kniha, která vyšla je Cress aneb Ropunzel. Při čtení Cress jsem žila v dojmu, že  když žádný jiný díl v knihkupectví nebyl, že je to díl poslední. Takže jsme si knížku nešetřila a jako předešlé dva díly jsme ji zhtla raz dva.  Jaké  nemilé překvapení bylo, když jsme na konci zjistila, že  se žádný happy end nekoná. Aspoň zatím ne!

Poslední knížka by měla v originále vyjít originále pravděpodobně v Říjnu a já už se nemůžu dočkat až si ji koupím. Poslední díl se  bude jmenovat Winter a hádejte jaká pohádková postava to asi bude:)

Na závěr se omlouvám, že jsem  vlastně nenapsala nic konkrétního, co se obsahu týká, ale hrozně nemám ráda spoilery, takže jsem to pojala  jen tak letem světem aby jste viděli jak moc jsem z knih nadšená,

Takže pokud máte rádi fantasy a  série, tak  si určitě knížky přečtěte. Já se momentálně těším až mi dovezou  na knížku, která sice není pokračováním, ale  je to příběh jedné z důležitých postav v knize!:)

A pokud jste je už četli, tak budu ráda když mi napíšete, který díl se vám líbil ze všech nejvíc! A jestli  dáváte přednost knížkám, kde se na konci dozvíte jak skončí, nebo máte radši knížné série?

You May Also Like

5 komentářů

  1. Strašně moc se mi líbí pohádky a Winter tipuji na Sněhurku :)
    Jinak já osobně mám ráda knižní série, ale strašně mě rozčiluje čekat na další díly! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak čekání na další díl mě taky hrozně rozčiluje!:D V poslední době dokonce i překonávám lenost a přečtu si knížky i v originále ejn abych nemusela čekat:D

      Vymazat
  2. autorku nepoznám, ale u Scarlet ma zaujal už len ten obal :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně mě to zaujalo, už jen obal je krásný a byť se říká ´nesuď knihu podle obalu´, já se vždy ráda pokochám pěknou obálkou.
    Jinak co se mě týče, přemýšlím o nějaké petici, která by zakázala otevřené konce! :D Hrozně mě rozčilují, pijí mi krev. Pokud na knihách něco nesnáším, tak právě otevřené konce... Jsem zastánce toho, že když mě kniha zaujme, koupím si její pokračování jen pro radost, ale když za to nestojí, tak si pro další díl nepůjdu ani když tam bude otevřený konec. To si raději najdi nějaký ten spoiler na netu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si knížky vybírám hlavně podle obalu a podle toho kolik mají stránek:D nemám ráda " hubené " knížky:)

      A právě díky dílu Scarlet mě zaujali :))

      Vymazat