Ťěhu fotky a co se z toho vyklubalo...

by - června 02, 2015

Dneska mám pro vás jedny starší  fotky mojí nejlepší kamarádky Gabči. Na těhu fotky mě moc neužije, ale Gabča chtěla pár fotek na památku než odjedu a tak jsme vytáhli plátno na které se v komoře prášilo a vyfotili pár infantilních a pár klasických portrétů.

Teď už má Gabča naprosto rozkošného chlapečka Honzíka, kterého jsem měla možnost fotit, když jsme byli na pár dní v Čr. A proč vám to všechno píšu?   Za dvě měsíce mě čeká  právě gabčina svatba a já se na ni hrozně těším!:)

A na konci článku najde fotky Honzíka:)












A co se z toho vyklubalo...




You May Also Like

5 komentářů

  1. Překrásné fotky a úžasné mimu :)). Jednou bych si taky chtěla nechat vyfotit fotky, když budu těhotná :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne bábo, rovnako ako mamina :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi ta první :) a Honzík je fešák, jak si pozívává :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Těhu fotky jsou skvělý a mimouš roztomilej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeej. Ty fotky s čepicí jsou krásné a při jejich prohlížení jsem ještě netušila jaká roztomilost mě čeká níže. Honzík je dokonalý.

    OdpovědětVymazat