"Svatební" outfit

by - června 16, 2015

Název může být trochu zavádějící, ale dnes mám pro vás outfit, který bych  si ráda vzala na Gabčinu svatbu.

Mám na sobě svoji nejoblíbenější sukni z H&M a top s hadím vzorem , který jsem kdysi dostala od přítele a minulý rok ho nosila  při každé příležitosti. Teď jsem ho vytáhla po zimním spánku ze skříně a myslím, že zase bude patřit mezi moje oblíbené kousky!:)

A v čem by jste na svatbu vyrazili vy?

sukně. top: H&M/ handbag : Penneys / shoes: ?/ necklace : Ebay.com











You May Also Like

8 komentářů

  1. Skvělé, úžasné! Moc Ti to sluší a ty vlásky ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. OMG, ten outfit. Vypadáš božsky!

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to. Krasne to jde dohromady. V srpnu jdu taky na svatbu a nevím co na sebe. Říkala jsem si ze seženu šaty, ale ted uvažuju i o sukni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já nejprvě uvažovala právě o šatech a pak jsem zase našla tenhle top a bylo rozhodnuto:) I když je kldině možný, že pokud narazím v obchodě na šaty bez kterých se neobejdu tak ještě změním názor:)
      Nebo na overal :)

      Vymazat
  4. Ty jo ten top je supr, moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, jsi jako princezna!!! Tohle bys měla zařadit mezi ty nej outfity, protože jsi nádherná. Musím říct, že ta sukně je prostě bombastická! Nebyla jsi hezčí než nevěsta? ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi tak nádherná! Zrzavé vlasy jsou k tvé pokožce úplně úchvatné a ten outfit! WOW, myslím, že by se leckteré fashion blogerky od tebe mohly učit. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že parádní volba Gabi :) Moc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat

Instagram