Svatba: Mája&Jirka

by - června 08, 2015

Když jsme včera přišla z práce, tak jsem se vrhla na další a  až do 4 do rána dodělávala  svatební fotky pro Máju a Jirku a rozhodla jsem se, že vám pár fotek ukážu. Byla to moje první svatba v kostele, tak jsme z toho byla trochu nervozní, hlavně kvůli nedostatku světla.  Plus hrozně se vyžívám na focení hostiny. Jídla, ozdob atd. ale bohužel  hostila byla v místnosti bez oken s naprosto šíleným osvětlením. Což mě docela dost mrzí. Protože z toho nemám téměř žádné použitelné fotky. Ale tak aspoň tady máte menší ukázku :)


























You May Also Like

6 komentářů

  1. Krásné fotky! Nejvíce se mi líbí ta s polibkem a ta kytice, ta je božská :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky šťastných lidí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se hrozně líbí ta "černobílá série uprostřed" :) Jak tancuje s tátou, jak se směje... to jsou dokonalé momenty, které člověka okouzlí. Dobrá práce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo díky! :) Mě se právě ta jak se směje a schovává se líbí taky hrozně moc a to jsem většinou na jiný typ fotek :)

      Vymazat
  4. Nádhera! Člověka tyto fotky úplně nutí se usmívat, i když dané lidi vůbec nezná. Povedené fotky i momentky a kytice je naprosto ohromující...

    OdpovědětVymazat

Instagram