Summer plans

by - června 25, 2015

Za pár dní začínají oficiálně prázdniny a já tu smutním nad tím, jak bylo skvělý být zase studentka. Přiznám se, že  je to vůbec  poprvé, co nebudu mít prázdniny. Protože i když už jsem celý minulý  rok byla považována za pracujícího , tak jsem  těsně před prázdninami dala výpověď a celé léto jsem se flákala nebo fotila. Ideální program.

Ale i když mě každodenní povalování v posteli do 11-ti a  lenošení na zahradě nečeká, tak jsem se rozhodla udělat si seznam, co bych ráda za ty dva měsíce stihla a na začátku září to pěkně zrekapitulovala!


1.  Jít s Gabčou nakupovat a užít si společně její rozlučku se svobodou a svatbu.
2. Užít si drahoušem dovolenou v Barceloně.
3. Rozloučit se Yuko, která se mi vrací do Číny.
4. Věnovat se  focení a každý týden mít aspoň jeden photoshoot.
5. Photoshoot v Barceloně!
6. Dát si svíčkovou!
7. Užít si pořádně naši švihlou rodinku!
8. Přečíst 10 knížek.
9. Změnit design na blogu, protože tenhle mě už nudí.
10. Začít se o sebe starat a nechodit mezi lidi jak zombie.
11. Najít si tu kámošku
12. Jít se podívat do Zoo v Dublinu
13. Nebýt posera!
14. Začít chodit víc v bílé.
15. Vlastní webové stránky
16. Vizitky



Oficiálně začínám od zítřka a tajně si představuji, že do konce srpna, určitě všechno stihnu. A víte co? Hrozně se na to všechno těším! A za tenhle post, může Verča, protože mě její článek hrozně pozitivně naladil a měla jsem chuť být taky tak optimistická. takže tím Verunce děkuji!:)


A mám tu pro vás nějaké random fotky z grilovačky na střeše, kde jsem se snažila být menší asociá než obvykle a jednu fotku z procházky:)
















You May Also Like

7 komentářů

  1. Já chci taky na grilovačku na střeše :-)
    At se ti plány vyplní. Svíčkovou kdyžtak koupíš instantní. to je vtip

    OdpovědětVymazat
  2. Super seznam ;) Asi si taky nějaký napíšu ;) A fotečky moc pěkné, grilovačka na střeše musí být luxus :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gabčo i kdyz prazdniny jako takové nemáš, léto bude a plánů máš taky dost a jak tě znám, vše splníš na 100% a k tomu dalších věcí a spontánních akcí a zážitků o kterých zatím ani netušíš :) moc ti to vše přeju, Barcelona je i muj sen a snad mi jednou vyjde. Prozatim se moc a moc tesim na Barcelonské fotky, ktere mi od tebe navodí opet neskutecnou atmosferu a o to vic se tam budu tesit :))))
    je pravda, ze poradnou svickovou jsem uz nemela taky dlouho :D a diky, ted jsem na ni dostala neskutečnou chuť :D :D :)
    kamaradku si najdes urcite časem :) kdo by se s tebou nechtel kamaradit :) pres foceni, pres zname nebo pres nekoho to pujde samo :) nebo treba v praci nekoho zajimaveho objevis :)))
    mej se krásně a uz ted se tesim na spoustu dalsích fotek a zažitků. Ja uz mam za sebou Krumlov a brzy o tom sepišu nejake ty dojmy :D :) a brzy Amsterodam. <3 uz aby to bylo

    OdpovědětVymazat
  4. Já si zase říkám, že už mě to studování dost nebaví, resp. mě nebaví studovat i pracovat, je to celkem únavné. Jedno nebo druhé, bohužel jenom studium si vybrat nemůžu :( Seznam máš pěně obsáhlý, tak držím palce, aby ti vyšlo všechno, co na něm máš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me docela vyhovováo studovat a prcovt dohromady, protozeěe v te dobe podporovali rodice. A ja nemusel setrit ma najem atd, ale temer vsechny penize jsem mela rp sebe. Ted uzse utraci hur:D

      Vymazat
  5. Na tu bílou jsem fakt zvědavá... jinak bych taky brala nějakou grilovačku, jen nějak není s kým a kde... ale snad se to během léta změní :)

    OdpovědětVymazat

Instagram