Šedo černo bílá kombinace

by - června 11, 2015

Mám pro vás další ze svých outfitů.  Konečně se tu udělalo teplo a tím myslím, že bylo " skoro " 20 stupňů a foukalo  a bylo zataženo jenom každých 15 minut minut. Takže jsem se mohla odvázat a vyrazit na moje poměry docela na lehko :)

Vzala jsem si na sebe top z Pull&Bear Delší vestičku z New Looku kterou jsem dostala od drahouše a moji novou úžasnou kabelku , kterou jsem si koupila za odměnu, že jsem přežila zubaře :)
V poslední době si docela libuji v jegginách a keckách, takže outfity v tomhle duchu asi uvidíte častěji :)


A co vy, nosíte ráda jegginy? Já  po prrozkoumání skříně zjistila, že vlastně ani žádné jiné kalhoty nenosím:)

top: Pull&Bear / vest: New  Look / jeggins: H&M / bag, glasses: River Island / watch: Guess / shoes- Converse ( Arnotts ) : 









You May Also Like

6 komentářů

  1. Gabriella v bílé! Mě vomejou! ;-) Sluší moc, jsem z toho úplně hin :D :D :D A ta předposlední fotka je dokonalá, jak z módního magazínu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:)) Kvůli tobě začnu přidávat víc světlejších outfitů!:D

      Vymazat
    2. Super :D Já si pak kvůli tobě založím Wishlist, protože bílé věci já ráda :D :D :D

      Vymazat
  2. Jéé, tak to je super, to se mi moc líbí, hlavně ta kabelka! .)

    OdpovědětVymazat

Instagram