Ponížení v práci

by - června 06, 2015

Válím se v posteli s mojí nejmilovanější termo lahví, která mi pár posledních dní dělá společníka večer, co večer  a jen si užívám to nic nedělaní. I když vím, že zítra mi ten čas, bude chybět. Ale což.


V posledních pár dnech jsem v docela podivném rozpoložení. Protože ve čtvrtek jsem měla dost nepříjemný rozhovor  s manažerkou. Tedy asi tahle. Podle jejího soudu  a tvrzení mi, že mi to neříká proto, že by mě chtěla nasrat nebo buzerovat asi vše byla oka. Ale já mám chuť vrazit jí tužku do oka ještě teď.

Když to vezmu  kolem a kolem, tak na práci si nějak extrémně nestěžuji. Sice mě nebaví, ale když nejsou zákazníci nebo manažerka vyloženě protivní, tak se dá. Prostě to beru, že je to dočasně.  Ovšem ve čtvrtek se mi dostalo takového ponížení, že jsem měla chuť si sbalit  pár svých švestek a okamžitě se vrátit domů  k mámě. Ano takový jsem posera.

 A o co vlastně šlo? Moje milá nadřízená ze mě udělala naprosto neschopného a negramotného debila. Podle ní, já ani kolegyně absolutně neumíme anglicky, nikomu nerozumíme a dokonce ani nerozumíme té další kolegyni co s námi dělá. A jak jí zákazníci vykládají, jak neumíme anglicky atd. Taková rozkošná desetiminutová přednáška, kterou uzavřela se slovy, že rozhodně to nemám brát tak, že nepříjemná a že by mě chtěla naštvat . Ještě jsme měla dost soudnosti a rozbulela se až  poté, co jsem vlezla za roh, kde mě nemohla vidět.  Poté, když jsem se přenesla přes to, že jsem asi ten největší idiot mě popadl hrozný vztek. který se mě jaksi nehodlá pustit.

Strašně mě vytáčí ta představa, že jsem taková  slabá káča, která se neumí bránit a jen stojí, čumí a má na krajíčku. Sere mě to, že ze mě dělá mnohem většího blba než jsem a  podkopává moje už tak špatný sebevědomí, co se angličtiny týče a  že si jako bonus vymýšlí  nesmysli, jen proto abych si připadala ještě jak větší debil. Přiznám se, že jediné, co mě momentálně naplňuje je představa, že jí řeknu že je polská kráva a dám jí výpověď den před její dovolenou ať se z toho posere.   Další věc která mi vadí. To že ve mě vyvolává moje nejhorší já!

Ale víte co, díky tomuhle ponížení jsem si našla skvělou slečnu na doučování, mám za  sebou takovou první " poznávací" hodiny a celkově  jsem si po ní připadala mnohem líp, protože jsem zjistila, že opravdu nejsem taková hloupá husa, jak se mě o tom manažerka snaží přesvědčit.

Omlouvám se za poněkud negativní článek, ale potřebovala jsem se vypsat a uklidnit se!:D

You May Also Like

3 komentářů

  1. Přeju pevný nervy. Myslím, že v tomhle případě by bylo nejlepší ten vztek ze sebe nějak dostat - vyběhat, vysportovat a pak by se ti určitě ulevilo. Člověk si při tom dobře utřídí myšlenky. Jinak mě to mrzí, že musíš dělat pod takovou blbkou, co si musí něco dokázat tím, že podkopává jiné.
    Je to další zkušenost. Zase bude líp ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Takový pohovor dokáže zkazit náladu na pár dnů. V dřívější práci jsem si vždycky říkala: "rozčiluju se jen do výše svého platu". takže jsem se rozčilovala málo. V další práci jsem měla úžasnou šéfovou, se kterou byla rozumná řeč a vždycky mi vyšla vstříc. Přeju ti at časem potkáš taky takovou šéfku.

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto tě chápu, taky mám občas takové stavy a zážitky z práce :D Chce to pevné nervy a myslet si něco o prdeli :D

    OdpovědětVymazat

Instagram