New in

by - června 20, 2015

V obchodech začínají  slevy a tak jsem se rozhodla se s vámi podělit o to, čím jsme si za posledních pár týdnů udělala radost.


Poslední  radostí  ze včerejška byla  tato vestička, kterou mám v odstínu pink  a pak tento černobílý top, který je z nové kolekce v Zaře, ale protože na něm měli nějakým nedopatřením nalepenou slevu, tak mě stál nakonec o 10 euro méně. No neberte to. Mám v  plánu se do Zary ještě v sobotu vrátit. Protože právě začali slevy a  bohužel jsme neměla dost času si všechno včera prohlédnout, Takže doufám, že objevím ještě nějaký super kousek. Konkrétně si brousím zuby na na sandálky, které se mi tam moc líbili, ale bohužel  jsme našla jen jednu botu :))



vest: New Look / top: Zara / bag : River Island



Momentálně čekám na balík z Forever 21.
 Asi týden jsem se tam chodila dívat na boty a když  jsme se konečně rozhodla, že si je koupím, tak už je neměli.  Klasika. Nakonec jsem  je objevila na jejich stránkách a jako bonus bylo poštovné zdarma. Takže nakonec mi budou říkat pane.

Edit: Boty z Holandska šli do Dublinu 3 dny, ale knížky z Prahy do Svitav  celý týden. kde nastala chyba?:D

shoes: Forever 21 / bag: Reserved / shirt: River Island

A abych nenakupovala jen oblečení  tak jsem si vybrala i nějakou bižuterii. Miluju ty lišky!

A protože v poslední době nevypadám nejlépe, tak tomu musím pomoct!:)


Teď trochu duševní stravy, kterou by mi měli dovézt  přítelovi rodiče v úterý z Čr. Už se nemůžu dočkat, protože se musím přiznat, že jsme někdy strašně líná číst v angličtin



A teď pár věcí, které mě zaujali a  dost přemýšlím nad tím, že bych si je pořídila.



A co vy, čím jste si udělali radost naposled, nebo mátě něco vyhlídnutého?:)







You May Also Like

3 komentářů

  1. Moc povedené kousky! http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. och, ty boty <3

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi líbí černá kabela z Reservedu :)

    OdpovědětVymazat