Moje nová láska

by - června 24, 2015


Před nějakou dobou jsem začala přemýšlet nad novým foťákem, Přeci jen, ten můj už si toho hodně zažil a je jen otázka času, kdy se rozhodně závěrka odejít na věčnost.

 Hrozně dlouho jsem chtěla Canon EOS 7D a  ještě před pár týdny jsem byla přesvědčená, že si koupím právě ten. No nakonec tomu bylo jinak a  pane mi teď říká Canon EOS 70D  a společně s nám i objektiv Samyang 85 mm 1,4 z jehož kresby skáču asi tak 3 metry vysoko. Jediné, s čím, teda trochu bojuji je to, že je to můj první vyloženě  manuální objektiv a  ostření mi dává zabrat. Ale před pár dny jsem si koupila zvětšovací očnici na LCD displej, takže se mi určitě bude ostřit jedna báseň :)

A co se týče těla,  tak si na něj teprve zvykám, ale už teď jsem z něj nadšená a doufám, že  budeme  kámoši

Už se těším až ho pořádně vyzkouším a určitě vám nějaké fotky ukážu!:)


You May Also Like

6 komentářů

  1. Foťák vypadá skvěle. Jsem zvědavá, jak se osvědčí. Mám Lumix a přijde mi, že to s ním stále neumím dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tenhle pocit mě neopustil se starým Canonem doteď :D

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle :) Také bych chtěla, ale penízky nejsou :( :D..

    OdpovědětVymazat
  3. vau super :) Teším sa na nové články s kvalitnejšími fotkami :P ;)Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je krásný, věřím, že s ním budeš maximálně spokojená. Každopádně se už moc těším na fotky :)

    O vlasy se mi stará... SEBAMED

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, vypadá pohádkově :) ale jen ruční ostření by mě asi odrovnalo. Copa o to, když fotím lidi, kteří mi pózují, ale ta představa, jak fotím ohniwou show nebo kluky při šermu... neee, díky :D :D

    OdpovědětVymazat