Jak jsme se stěhovali

by - června 13, 2015

Pár posledních dní bylo hodně hektických  a já  nějak jsem nevěděla co dřív. Všechno se točilo kolem   balení, stěhování, vybalování a nakupování potřebných věcí.

Před  pár měsíci jsem si tu stěžovala jak se chceme přestěhovat. Sice to trvalo docela dlouho, ale konečně jsme si zabalili pár svých švestek a zvedli kotvy a už nemusíme poslouchat žádné uřvané dítě a našeho spolubydlícího " všechno vím, všechno znám a jsem  hrozný debil" no neberte to.

Bydlíme přímo v centru Dublinu asi 5 minut od hlavní ulice, Máme obrovský pokoj a  sprcha je tak velká, že by se v ní mohli v pohodě sprchovat tři lidi za ráz. Myslím, že se budu sprchovat minimálně dvakrát denně abych si to náležitě užila.

Co se týká spolubydlících tak bydlíme s párem z Brazílie, s párem s Číny, slečnou z Rumunska a  pak naším landlordem, kterou je Číňanka a s její matkou.  Musím říct,  že i když nás tu žije dost tak  potkávám ostatní málokdy a jediný s kým udržujeme  nějaké přátelské vztahy je právě Rumunka Lisa s kterou přítel pracuje a právě díky ní jsme se mohli přestěhovat.   Ostatní jsme za dva týdny našeho pobytu potkala pouze párkrát, až tedy na mamku majitelky, která je bezpochyby čínský špion. Dokonce už na mě bylo žalováno, že jsme zabouchla nahlas dveře!:D

Ale jinak je to tu super!  A mám tu pro vás  pár fotek, jak to u nás vypadá

Přemluvila jsme přítele k motýlkové výzdobě nad postelí. Až jsme se divila jak rychle rezignoval.
PS: Pokud jste se dívali na Gossip Girl, tak si zkuste vzpomenout jakou měla výzdobu nad postelí Serena! Takovou jednou chci!







V našem předešlém bydlení jsme neměli v pokoji psací stůl, takže jsme skákali metr dvacet, když jsme uviděli tenhle. Akorát je mi neustále vyčítáno, že se moc roztahuji:))


 A jako bonus máme každý svoji skříň. I když předpokládám, že si budu ještě muset pár věcí přestěhovat k příteli:)



Miluju koláže z fotek a už mám naplánováno jaké fotky přidám dál. A určitě vám to pak ukážu.



A na závěr  jsme vám chtěla ukázat naše nové povlečení. Myslím, že jsme si našla novou zálibu a to, že budu neustále nakupovat další a další :))


Doufám, že se vám  taková room tour líbila!:)

You May Also Like

5 komentářů

  1. Moc pěkné! :) Líbí se mi to! Jsem velký příznivec GG, takže vím, jakou krásu S v pokoji měla ♥. I ty fotky jsou super. Doufám, že si jednou takto taky budu moct byt nebo dům vyzdobit, protože v tom bych se pořádně vyžila :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty motýlci jsou super, ale víc mě nadchla koláž z fotek :D To jsi lepila na zeď takovou tou "žvýkačkouvou" hmotou? Já si vždycky, když jedeme do Ikei (cca 6x za rok), koupím tři nebo čtyři černé rámečky :D mají je za pár korun :D a pak dycky dva měsíce přemlouvám přítele, aby je pověsil nad postel. Vypadá to hrozně hezky, až jich bude dostatečné množství, taky se pochlubím (ještě tak dvě návštěvy obchodu a budu skoro spokojená).

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k přestěhování, konečně máte klid. Nad motýlky taky uvažuji, ale asi si počkám, až budu mít kosmetický stůl a dám je k němu, to mi snad bude dovoleno. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Motýlci a fotky z koláží jsou parádní nápad :)

    OdpovědětVymazat

Instagram