Time on dinner

by - května 31, 2015

Dnes po práci jsme si zašli s přítelem na večeři a mám tu pro vás outfit který jsme si při té příležitosti oblékla, Měla jsem v plánu vzít si svoji  novou bílou košili, ale protože  neumím jíst a stoprocentně bych se pokecala tak jsem nakonec šla celá v černém. Přeci jen, na té toho není tolik vidět :)

Při pohledu  z okna vypadalo, že je venku hezky a tak jsem si na sebe vzala jen černý top bez rukávů se zlatými detaily, který jsem si pořídila ve výprodejích v New Looku se 60% slevou  a  přes něj přehodila  sáčko a po dlouhé době si vzala i podpaky. Ihned potom, co jsem vyšli z domu, jsem zjistila jaká to byla chyba a měla jsem chuť se vrátit pro zimní bundu a moji obr šálu, ale nakonec jsme to zvládla :)

top, shoes : New Look, jeans : Pull&Bear /jacket : Stradivarius / watch : Parfois / handbag : Aliexpress  / glasses: River Island













You May Also Like

4 komentářů

  1. Pěkné fotky! Máš skvělou barvu vlásků :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne to k sebe ide :) ten top je božský!

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju celočerné outfity! Moc Ti to sluší. I fotky jsou krásné, vychytali jste parádní světlo! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No uplně se mi z Tebe zatočila hlava :) kráska krásná , ty botky jsou uzasny, zavidim Ti je , a pak že celocerny outfit je nudny a tmavy a o ničem, ty zlate doplnky k tomu jsou naprosto suprové :) moc moc povedene Gabi

    OdpovědětVymazat

Instagram