Random aneb co jsme dělali v Česku

by - května 10, 2015

Ze včerejších nákupů jsme si toho odnesla víc než jsem měla v plánu a protože se dostavily výčitky svědomí, tak se je snažím potlačit tím, že se snažím o plné pracovní nasazení!!:)

Takže uklízím, upravuji fotky, vyřizuji zprávy a celkově se snažím být aspoň trochu užitečná. A to se cení. Jdu si aspoň naivně představovat, že udělám aspoň polovinu toho, co mám v plánu.

Užijte si neděli a já mám pro vás aspoň pár fotek z návštěvy naší rodné hroudy.

Fotky z GoPro 3+ Silver  Edition



Pár selfíček ze svatby.











S tím nejúžasnějším "miminkem".



Grilovačka

Pondělní relax



A zase na letišti





 Fotky z mobilu...

Gába s Gábou a Honzíkem











Můj malej brácha kterej je o hlavu vyšší než já!

Nevyměkla jsem a jak jsem dopadla!:D

Moje ségra je užasná!




You May Also Like

10 komentářů

  1. woow. tohle gopro dela vazne hezke fotky! ja mam staricky gopro white ed. a to je teda fakt hrozny. videa jeste ujdou, i kdyz asi uplne vsechno by to strcilo do kapsy a o fotkach vubec nemluvim :D mozna by to chtelo upgade na trojku asi teda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že jsem byla taky hodně překvapená. Přítel si ji koupil hlavně kvůli tomu aby jsme mohli natáčet, když někam vyrazíme a od fotek jsem toho moc nečekala :) Ale stejně jsme rozmazlaná zrcadlovkou:D

      Vymazat
  2. Fotky jsou úžasné, na výčitky se vykašli, musíš si taky užívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! To je bohužel ten problém. Dělám si radost furt a už si ani nevymýšlím důvody za co to bylo:D

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky, sluší ti to máš úžasné vlasy :)
    PS: U mě na blogu zrovna probíhá GIVEAWAY, tak budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tie selfies sú super a máš krásne vlasy :))

    OdpovědětVymazat
  5. Pročítám komentáře a pobavil mě tvůj výrok, že jsi rozmazlená zrcadlovkou :D do jisté míry to taky znám, hrozně mě vždycky vytočí, jaké "paskvily" vytváří můj telefon. A všichni kolem se diví, co blázním :D Jinak fotky jsou krásné, jde vidět, že jste si to užívali. Mimochodem, ségra je fakt šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím jí to :D Když jmem byla doma, tak vtipkovala, že si založíme vlastní firmu, že prý budu fotit a ona malovat :D přiznám se, že v jejím věku jsme podobný ambice neměla:D

      Vymazat
  6. Moc Vám to všem sluší :) Taky jsem si říkala, že si chci koupit tu tyčku na foťák :D

    OdpovědětVymazat