Photoshoot with Liying

by - května 23, 2015

Dneska mám pro vás fotky s Liying.  Jak už jsme psala, ze začátku jsem byla  z fotek docela nešťastná, ale nakonec jsme jich vybrala pár, s kterými jsem spokojená a líbí se mi.  Takže jsem moc ráda, že to nedopadlo tak, jak jsem si původně myslela. A  během pár týdnu mě  pravděpodobně čeká i nějaké trochu odhalenější focení, která vám taky určitě ukážu!:)

model: Liying








You May Also Like

9 komentářů

  1. Pěkné fotky, jsem ráda, že jsi nakonec nějaké pěkné našla :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. uzasne fotky!

    Pozyvam na giveaway o kozmeticky balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc hezké, líbí se mi ta poslední, je taková barevnější. Ale ani ostatní nejsou vůbec špatné, jen se teda přiznám, že slečna mi přijde ošklivá. Ale to je hodně subjektivní, asi bych to asi neměla ani psát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se stává docela často, že se někomu nelíbí moje modelky :)) A mě vždycky přijdou strašně úžasný!:D

      Vymazat
  4. Krásné fotky, Gábi! Slečna je taková zvláštní, má svoje kouzlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se modelka libi :) nemyslim si, ze by nektera byla oskliva. Podle me jde i o to, jak ji zrovna zachytis. nekomu se ta poza a zjev muzes libit vic nekomu mene...ale spis z tech fotek na me pusobi to co jsi psala, ze slecna se stydela a nechtela se pak moc odhalit. jak je zahalena, a takove nesva, krečovita. tak to na me z jejiho vyrazu a drzeni těla aspon pusobi.

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou moc hezké ;) Nejvíc se mi asi líbí první a předposlední ;) Slečna je zajímavý typ, skvělý na focení ;)

    OdpovědětVymazat

Instagram