Nákup na beauty-bar.cz

by - května 01, 2015






Když jsme se chystali   na pár dní domů, rozhodla jsem se, že si  udělám radost něčím od Maqpro, ale bohužel na jejich oficiální českých stránkách neměli, to co jsem chtěla a byla jsem jsme odkázána beauty-bar.cz s tím, že  zboží je přesunuto tam, A tak jsem se pustila do nakupování.

Měla jsme v plánu koupit si jen rtěnky a make-upy od Maqpro, ale protože rtěnky  došly, tak jsem si musela udělat radost jinde

Co jsem si nakonec odnesla?

Mat make-up Maqpro, odstín 170 a JD1 - Myslím, že už jsem je tu vychvalovala několikrát, ale znova to nikdy neuškodí. Nejlepší make-up který jsem měla.

Sleek - Highlighting Pallete - Chyběl mi doma nějaký pořádný rozjasňovač a z tohohle jsem po pár dnech používání nadšená.

Sleek - Brown kit  -Ráda zkouším nové věci na obočí a tak jsem šáhla po téhle paletce, která obsahuje stín a fixační vosk/gel. Nevím co to je a zatím super:)

Sleek - Blush by 3 - vzala jsem si odstín Lace a i když jsou barvy opravdu hodně výrazné, tak nanášení je super  a když to nepřeženete, tak rozhodně jak Marfuška vypadat nebudete.

A co říctt na závěr?  Jsme spokoejná se vším, co jsme si objednala. Balíček mi byl doručený do dvou dnů a kurýr byl dokonce ochotný ho  zavézt někam jinam. Takže můžu e-shop jenom doporučit :)

PS: Nějak jsme se v Čr s kosmetikou rozjela, takže se můžete těšit na další New in. tentokrát rtěnkové:)

NOVINKA: Ode dneška  najdete  blog i na FB, kde bude všechno, co se na blog nevešlo!:)

The story of Gabriella

You May Also Like

5 komentářů

  1. Produkty od Sleek jsou super, já bych chtěla zkusit ten jejich set na obočí :)

    Make-up speciál 2.část + Giveaway!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, po Sleeku toužím už dlouho, ale nejsem tak zatížená na kosmetiku a vím, že bych to moc nevyužila, takže pořád odolávám, ale paletka See you at midnight mě opravdu svádí.

    Girl from countryside

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu jsem taky koukala, ale nakonec jsme si řekla, že ji nevyužijoi. Ale když to tam vezmu, tak já bych brala všechno:)))

      Vymazat
  3. Som zvedavá hlavne na Brow Kit, tak dúfam, že bude recenzia :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Už celkem dlouhou dobu mám zálusk na nějakou paletku a set tvářenek od Sleek, ale zatím jsem se k tomu ještě nedostala :). Svým článkem jsi mě navnadila, asi jdu projet net, co kde mají :). Peněženka zapláče, srdéčko zaplesá :D :D :D
    Jinak máš krásné úlovky ;) Dokonalý kit na obočí aby člověk pohledal, tak snad ti tento bude dělat radost ;)

    OdpovědětVymazat