My life

by - května 14, 2015

Před chvílí jsem přišla z práce a samotnou mě překvapuje v jakém jsem dobrém rozmaru. To už se mi dlouho nestalo.  Ovšem nemám žádný povznášející důvod, například  že by mě práce naplňovala, ale konečně se vyřešil problém s tax officem a mě vrátili všechny a daně a začne mi chodit normální výplata. Komu by to nezvedlo náladu!


Pár posledních dní jsem měla volno a konečně stihla i něco udělat  Takže pokud dopadne všechno jak má, Čeká mě v neděli jeden photoshoot! Držte mi palce!!

Také jsme v pondělí oslavili s přítelem osmé výročí. Zašli jsme si na procházku a do jedné úžasné italské restaurace a celkově jsme se celý den jen cpali a cpali a večer koukali na filmy.



O víkendu jsem taky  vyrazila nakupovat a konečně si koupila bílou košili, i když pořád pokukuji ještě po nějaké další. Samozřejmě jen u košile nezústalo a já si odnesla ještě šaty, šátek  a spodní prádlo. Většinu věcí jsem si koupila v New Looku a doporučuji vám mrknout na jejich internetové stránky, kde mají spoustu věcí ve slevě. Za poslední měsíc a půl jsme tam nakupovala už dvakrát a vždycky jsme byla spokojená, takže asi budu brzo nakupovat znova!:)

Na co si brousím v posledních dnech zuby?


Navíc jsem musela jít podruhé reklamovat svoji krásnou černou kabelku. Docela mě překvapilo, že mi bez jakýchkoliv řečí vrátili peníze.Nějak nejsem z domu zvyklá, protože kdykoliv jsem šla něco reklamovat tak kolem toho nadělali milion obstrukcí. Máte tip na nějaký internetový obchod, kde bych našla nějakou  velkou černou kabelku se zlatými detaily cca do 70 euro?

V posledních dnech mě popadla taková ta utkvělá představa, že by se mi určitě hodil nový notebook. Snažím se to sama sobě vymluvit,  ale jde to ztuha. Navíc za to vlastně vůbec nemůžu. Přítel už nějaký ten pátek mele o novém pc a pak když neustále na nějaké notebooky kouká, tak pak mě to nemá chytnout taky. Ne že bych chtěla svého drahouše vyměnit, ale něco menšího, skladnějšího by se přeci jen hodilo!:D Gábino, prober se! Šetříš na foťák!


A na závěr. Natočila jsem video My make-up daily routine. Chcete ho vidět? Furt se nemůžu odhodlat k tomu, že bych ho zveřejnila!

A co jste dělali v posledních dnech vy?

You May Also Like

5 komentářů

  1. Gratuluji k tak dlohému vztahu a přeji hodně štěstí i do let dalších :) Určitě to video zveřejni! Moc se těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása. Osm let, to je opravdu dlouhá doba. Moc Vám gratuluju. Je hezké, že si procházíte ted takovým obdobím společného žití v zahranici, a nejste na to sami, ale jeste Vás to urcite více spojilo a upevnilo Váš vztah :)))) at i nadale je vse tak krasne a daři se vam v osobnim i pracovnim zivote v Irsku :)))) jste krásní.
    je super, ze uz se ti vyresily problemy s daněmi. taky jsem neco s penezi resila ve sve praci, a byla uleva, kdyz jsme se asi po mesici pochopili a uz me neokradali o penize :D ted to zvelicuji,ale je fajn, ze se neco vyresi hlavne kdyz jde o pnize a ty mas pocit, ze ti křivdi. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. uz osmy vyroci? vim, ze jste spolu dlouho, ale ze takhle? :)
    a video urcite jooo, tesim se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že mi to taky vůbec nepřijde:D

      Vymazat
  4. Téda, gratuluji ke krásnému výročí a přeji Ti, ať jich společně ještě oslavíte mnohonásobně více :)
    A video určitě zveřejni ;) Za zkoušku nic nedáš a pokud bude stejně super jako články a fotky, tak se bát nemusíš :)

    OdpovědětVymazat