Long cardigan

by - května 06, 2015

Původně jsem měla v plánu úplně jiný post, ale  pak jsme si vzpomněla, že jsem v Česku nafotila ještě jeden outfit a rozhodla jsem se vám ukázat ten.


Jeden z dnů, které jsme doma trávili, jsem měla možnost se i na chvíli podívat do Olomouce a při té příležitosti se šla podívat co mají nového v  Lindexu. Tam jsem se  zamilovala do tohohle dlouhého béžové cardiganu a protože byl zrovna ve slevě, nemohla jsem ho tam nechat. Pod něj jsme si vzala černé kraťasy s vysokým pasem a černou polokošili se zlatými detaily. A  konečně jsem provětrala i svůj nový klobouk, který jsem dostala jako dárek od přítele.

cardigan: Lindex  /shorts: New Look / top : Penneys / shoes: Penneys /floppy hat : New Look / bracelet : ebay / watch : Guess







You May Also Like

2 komentářů

  1. Super outfit, velký palec nahoru! Tyhle dlouhé cardigany se mi moc líbí, ale vzhledem k mé výšce a typu postavy mi prostě bohužel nesluší. Tobě se to ale povedlo krásně zkombinovat ;) A také chválím světlo na fotkách, líbí se mi tyhle sluníčkové fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný oufit, uchvátil mě hned klobou, do těch jsem se poslední dobou zamilovala :)

    OdpovědětVymazat

Instagram