New shirt

by - května 09, 2015

Konečně mám několik volných dní po sobě a hodlám je pořádně využít, takže se můžete těšit na další články.

Za chvíli se chystám vyrazit do města a ještě předtím jsme  šli vyfotit můj dnešní outfit. Tak doufám, že se vám bude líbit :)

Venku se zase po delší době udělalo hezky, tak jsem se  nemusela balit jako sněhulák a vzala jsem si na sebe svoji novou košili ze slev z New Looku, top který jsem obejevila minulý rok v Pull&Bear a nosila ho celé léto a moje oblíbené kalhoty s vyšším pasem, které už bohužel nenosím tak často, protože mi jsou větší. Ale dnes jsme se dobře najedla:))





shirt: New Look/ top: Pull&Bear / trousers : Bershka / shoes: Arnotts / bag : Pennyes / glasses : C&A ( men )









You May Also Like

3 komentářů

  1. To je ale sympaťandaO:)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se hrozně líbí to tričko :D takové bych taky brala, ale delší (moje břicho není na vystavování stavěné) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho někde viděla i dlouhý, ale za boha si nevzpomenu kde!! Ale až mi to dojde tak dám vědět!:)

      Vymazat