Konec je začátek něčeho nového aneb já a moje foto " kariéra "

by - května 17, 2015


Před  chvílí jsem se vrátila z focení a místo abych byla nadšená, kolik  jsme toho nafotili a jak se těším, až budu zpracovávat fotky, tak jsem akorát otrávená.

Občas si říkám proč tohle dělám? Před pár dny jsem přemýšlela ( ano je to k nevíře, ale občas se to stane ) a  rozhodla se vyškrtnout všechno, co mě na focení nebaví.Počínaje uřvanými dětmi, přes páry, kdy se přítel slečny tváří jak kdybych mu servírovala jed na krysy až po  ženský, co si vymrčují a serou se mi do práce. Protože věřte, že  když vám přijde někdo znuděný, otrávený, nebo  naopak  úplně nepřipravený a vy u toho ještě musíte poslouchat blbé řeči typu, Ne, z týhle strany mě fotit nesmíš, nee takhle vypadám blbě a podobně. Tak máte chuť dotyčné narvat odraznou desku do zadnice. Navíc  i přes to, že jsem dost hádavý typ, hrozně mi vadí spory s cizími lidmi. Takže jsem všem ustupovala a nechala si dělat na hlavu. A s tím je konec.

A tak jsme si řekla, že se budu především soustředit na to, co bych ráda nafotila já a pak také na zákazníky, kteří přijdou s nějakým nápadem, který mě osloví a budou se na jeho realizaci i podílet.

No tak dnes jsem vyrazila plnit to co jsme si zadala. Měla jsem jasnou představu jak by to mělo vypadat. Jako první kámen úrazu bylo počasí. Typicky nechutně irské. Foukalo, bylo zataženo a  jedou za půl hodiny tak na 5 minut poprchalo. To je tak, když chcete fotit letní fotky na pláži. Ale abych neřekla, tak vizážiska a modelka byly moc milé, Tak jsme si říkala, že to zvládneme.
Nakonec to dopadlo tak, že jsem vyfotila tak možná jednu fotku, co jsem u ní relativně spokojená. Zbytek mě vůbec nenadchnul. A  kde byl problém? Modelka se styděla. Přiznám se, že mě to ve výsledku fakt naštvalo, protože jsem zveřejnila  fotky, jak bych chtěla aby to vypadalo a ona se mi sama ozvala. Takže  když pak přišlo na to, že by si na sebe měla vzít body, lace bra nebo se zahalit do  neprůhledného šátku tak mrčela, že se nee.

Neřekla bych ani půl slova, kdyby o tom nevěděla, ale takhle je to nad moje chápání. Proč se pak sakra cpu někam, když nejsem schopná dodržet to, co se po mě chce. Konec hlášení.

A když už řeč o tom, co bych v budoucnu dělala ráda, tak jsem tu změnu vzala rovnou od podlahy,  smazala jsem většinu fotek i z mé FB stránky a nechala tam jen to  s čím jsme od roku 2012 nejspokojenější a stejně tak  začala i očista mého harddisku. Takže jde se na to!

A konečně jsem si našetřila na nový foťák, konkrétně na Canon EOS 7D a k němu manuální objektiv Samyang 85mm f/1.4  pro Canon a už se nemůžu dočkat až mi ho přítelovi rodiče v červnu dovezou!

A pro vás mu mám  výběr od roku 2012 do  2014

A co vy, máte taky něco, čemu by jste se chtěli pořádně věnovat?

Fototechnika:
Canon EOS 600D, Canon EOS 1000D
Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon EF 50mm f/1.4 USM

Rok 2012










Rok 2013




Rok 2014






You May Also Like

6 komentářů

  1. Hrozně ráda bych tě nějak povzbudila, ale moc nevím, co říct. S lidmi je to prostě těžké a z 90% se nedají vystát. Tak to prostě je, holý fakt, se kterým bohužel nic neuděláme. Řekla bych ale, že jsi to vzala za správný konec, prostě se přestaň vztekat a trápit s věcmi, které tě na focení nebaví - děláš to přece pro svůj dobrý pocit, ne pro dobrý pocit pitomé slečny, které se nenechá vyfotit zprava, protože má odstáté ucho.
    Jinak k fotkám - hrozně se mi líbí fotky s tvojí sestrou. Přijde mi jako Rapunzel, s těmi dlouhými blond vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky řeknu jak se nebudu rozčilovat a stejně se vždycky rozčílím, Spíš si říkám, že jsme si ještě nezvykla:))
      Jinak díky, ségře vyřídím:)

      Vymazat
  2. Máš opravdu moc krásné fotky!:)
    Taky mě focení baví, ale proti tobě moje fotky jsou... no radši bych je všechny schovala!:D
    jsi moc šikovná, jinak mě malé děti fotit baví.. :D :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    budu moc ráda, pokud se zapojíš :)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!!:)

      Mě baví fotit jen ty děti, co mě poslouchají a těch bohužel moc není:D

      Vymazat
  3. Wow, jsou to opravdu překrásné fotky! Jsi tak moc šikovná :). Hned bych se u Tebe nechala vyfotit ♥. Na focení jsem byla několikrát (většinou si mě někdo našel a chtěl mě fotit), ale taky mám problém, že ze začátku se trošku stydím. Nemám moc vysoké sebevědomí, takže když už mě někdo chce fotit, tak se fakt divím. Ze začátku to je vždy stejné. Jsem krapet nervózní, stydím se, ale po půl hodince už je to fajn. Pamatuji si, když jsem byla na focení v Praze s mým tehdejším přítelem :D. Asi hodinu jsem se tam styděla, pořádně nevěděla co dělat :D. A po hodině, jak utřená z řeťazu, bylo to skvělé :D. Navíc fotograf moc super pán :). Myslím, že každý by s tou stydlivostí malinko zápasil, ale rozhodně není vhodné se přihlásit k něčemu, co potom nechci dodržet (právě jak jsi psala o slečně). Doufám, že si ve focení povedeš líp a líp, protože Tvé fotky jsou opravdu překrásné :). Hodně štěstí a budu ráda, když i ty navštívíš můj blog :). Ráda se stávám Tvou pravidelnou čtenářkou ♥.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tééda, opravdu nádherný fotky :) No asi prostě musíš dát najevo těm lidem, že slovo tady máš ty :D
    A já bych se zase hodně chtěla věnovat cvičení a pracování na postavě :) což dělám, jen mám teď něco přes měsíc pauzu kvůli učení na státnice, ale pak bych se cvičení chtěla začít věnovat ještě víc než předtím

    OdpovědětVymazat

Instagram